ِ مجلس منحل می‌شود محبوب من!

امیرحسین میراسماعیلی- روز شنبه مراسم تحلیف حسن روحانی در مجلس برگزار شد محبوب من اما آنچه در صدر اخبار ایران و جهان قرار گرفت حضور موگرینی در تهران نبود بلکه نحوه برخورد نمایندگان مجلس‌مان با ایشان بود. اصلا ما همه چیزمان با همه جای دنیا باید فرق کند محبوب من. چرا؟ چون ما خیلی خاصیم، چون می‌درخشیم و الماسیم. حالا بیا پیش‌بینی کنیم که اگر چند نفر از خانم‌های سلبریتی هم در مراسم تحریف حضور داشتند چه اتفاقاتی می‌افتاد:
یکم: با حضور شکیرا، علیرضا رحیمی به خود نارنجک می‌بندد و فریاد می‌زند که هرکس به شکیرا نزدیک شود خودم را منفجر می‌کنم و در انتها نیروهای نظامی مجبور به مداخله می‌شوند.
دوم: به محض ورود جودی فاستر، مصطفی کواکبیان غش می‌کند. پس از نیم ساعت با سلام و صلوات به هوش می‌آید و با دیدن جودی فاستر که بالا سرش ایستاده دوباره غش می‌کند و این بار به کما می‌رود.
سوم: نیکول کیدمن وارد مجلس می‌شود و می‌بیند که همه خوابیده‌اند. سوال می‌کند که جریان چیست، احمد مازنی از پشت صندلی‌ها بیرون می‌آید و قرص خوابی که به نماینده‌ها خورانده بود را به خانم کیدمن نشان می‌دهد و با هم از کادر خارج می‌شوند.


چهارم: نانسی عجرم به محض پایین آمدن از پلکان هواپیما با استقبال گرم اقبال محمدیان مواجه می‌شود و محمدیان از گربه‌ای در خانه‌اش می‌گوید که شب‌ها ساکسیفون می‌زند و نانسی هم برای دیدن آن گربه سوار ماشینش می‌شود.
پنجم: کیم کارداشیان وارد مجلس می‌شود، مجلس منحل می‌شود.
در راه که می‌آیی سری به مجلس بزن محبوب من. نه نه غلط کردم، یک‌راست بیا منزل و نمایندگان را بیخیال شو. یک موقع دیدی آنها تو را با مهمانان خارجی مراسم تحلیف اشتباه گرفتند و حالا خر بیار باقالی بار کن. برگرد بیا منزل قربانت شوم، قرمه سبزی پختم برایت...