آقازاده‌ها گروهی حمله می‌کنند!

امیرحسین میراسماعیلی- یکی از بزرگ‌ترین افسوس‌های زندگی من این است که چرا پدرم جزو رجال سیاسی نیست تا بنده هم آقازاده شوم محبوب من! به راستی ژن موجود در بدن آقازاده‌ها از چه جنسی است که ژن‌های من و تو آن‌طور نیست؟ ژن‌های ما خاردار است و ژن‌های آنها با طعم توت‌فرنگی؟ اصلا شاید این سوال برایت پیش بیاید که وقتی این آقازاده‌ها از «ژن برتر» خودشان می‌گویند دقیقا از چه چیزی حرف می‌زنند. ماجرا این است که آقازاده‌ها قهرمانان زمان ما هستند محبوب من. بتمن و مرد عنکبوتی را که دیده‌ای؟ آقازاده‌ها هم از همان جنس هستند. با آی‌کیویی بالای 300 و پشتکاری به اندازه پطرس. شفاف‌تر برایت توضیح می‌دهم...
سهم من و تو از سفره‌ای که هر روز برایمان پهن می‌شود، چه چیزی است محبوب من؟ در حالت لاکچری‌اش آبگوشت یا باقالی پلو با ماهیچه خواهد بود اما سهم دختر آقای صفدرحسینی از سفره‌ای که برایش پهن می‌شود حقوق‌های نجومی و نمایندگی مجلس است یعنی جنس سفره یکی است اما محتویات آن فرق می‌کند. حمیدرضا فرزند محمدرضا عارف می‌تواند مجوز ورود اولین اپراتور خارجی تلفن‌همراه به کشورمان را دریافت کند و سرمایه‌ای چندصد میلیاردی را به جیب بزند در حالی که اگر من و تو همان پروسه اداری حمیدرضاخان را برای دریافت این مجوز طی می‌کردیم، احتمالا پس از تست الکل با لگد از اداره مذکور پرت می‌شدیم بیرون. خب اینها تفاوت است دیگر قربانت شوم. وقتی هم که منتقدین و ناظرین سیاسی چنین اتفاقاتی را به رانت ربط می‌دهند، از طرف فرزند وزیر کشور دولت اصلاحات که در بوردو فرانسه در حال تحصیل است با حیواناتی مثل گاو و کفتار مقایسه می‌شوند!
آقازاده بودن بهترین شغل دنیاست محبوب من. نه اینکه خدای ناکرده پدران‌شان کمکی به آنها بکنند بلکه مرغوبیت ژن باعث می‌شود به هر آنچه دست می‌زنند، طلا شود. فقط در راه که می‌آیی سری به رییس دولت اصلاحات بزن و خدمت‌شان عرض کن که قرارمان این نبود سیدجان.