فرماندار شهرستان ری خبرداد؛

میزان- فرماندار ویژه شهرستان ری از آبیاری بخشی از مزارع کاشت برنج جنوب تهران با پساب فاضلاب خبر داد.
هدایت‌الله جمالی‌پور گفت: برخورد و مقابله با اقداماتی که خلاف قانون است در دستور کار فرمانداری شهرستان ری قرار دارد. همچنین با هر نوع تخلفی به شدت مقابله کرده و اجازه نمی‌دهیم افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند به فعالیت خود ادامه دهند.
جمالی‌پور عنوان کرد: با اشاره به آبیاری بخشی از مزارع جنوب شهر تهران با آب‌های آلوده و پساب‌های فاضلاب تصریح کرد: آبیاری مزارع کشاورزی با آب‌های آلوده یکی از مصادیق اقدامات خلاف قانون است و به این خاطر که این موضوع به طور مستقیم بر سلامت شهروندان اثر می‌گذارد مورد توجه مسوولان برای برخورد قرار گرفته است.
وی ادامه داد: به دلیل کمبود آب برای کشاورزی و خشکسالی‌های اخیر، برخی از کشاورزان از آب‌های روان آلوده و پساب‌های فاضلاب برای آبیاری مزارع خود استفاده می‌کنند.
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به پایش‌های مرتب بر وضعیت مزارع جنوب شهر تهران خاطرنشان کرد: به طور مرتب پایش‌هایی در رابطه با وضعیت مزارع جنوب شهر تهران صورت می‌گیرد تا در صورت سوء‌استفاده احتمالی کشاورزان و اقدام آنها به آبیاری مزارع با فاضلاب، جلوی فعالیت آنها گرفته شود.وی اذعان کرد: در برخی از مزارع جنوب شهر تهران، تخلف‌های متعددی در مزارع کاشت سبزی صورت می‌گیرد و برخورد با آنها در دستور کار فرمانداری ری قرار گرفته است.
سایر اخبار این روزنامه
طبیب تورم می‌رود انتخاب وزیر کشور نتیجه یک معامله بود؛ این اتفاق نباید تکرار شود واکنش کشورها به کارشکنی های آمریکا مقابله تیم حقوقی ترامپ با دادستان ویژه پرونده ارتباط با روسیه؛ شرکت ملی مس به بالاترین میزان تولید خود رسید؛ بررسی انتقال دارایی‌های بانکی به سمت بازار مسکن‌؛ فرماندار شهرستان ری خبرداد؛ رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان مرودشت: بوق زدن با ماشین امیر قطر! بررسی عملکرد زنگنه در دولت یازدهم؛ در گفت‌وگو با رییس اتحادیه لوازم خانگی مطرح شد؛ بررسی «جهان صنعت» از وضعیت اسفناک کودکان مطلقه استقبال چشمگیر استارت آپ ها از بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران؛ لزوم تغییر سیاست‌های اقتصادی ضمانت اجرای بیمه‎های جبران خسارات هوایی جدال بانک مرکزی و سازمان بورس بر سر بانک‌ها سرمایه‌گذاران آماده ورود به صنعت گردشگری ایران لزوم تغییر سیاست‌های اقتصادی رای مردم در سهمیه بندی دولت دوازدهم پیامدهای بحران دیپلماتیک ایران و کویت پیامدهای بحران دیپلماتیک ایران و کویت پیامدهای بحران دیپلماتیک ایران و کویت