عاقبت رای نداشتن

هومن جعفری- داشتیم مصاحبه جناب آقای رسایی را با روزنامه اعتماد می‌خواندیم و دهانمان با خواندن جملات آن مقام فرزانه باز شده بود!
جناب رسایی طوری از آزادی بیان و ایراد نداشتن پذیرش توبه هنرمندان مشکل‌دار و حتی بی‌ایراد بودن بازگشت هنرمندان لس‌آنجلسی به کشور سخن می‌گفتند که آدم فکر می‌کرد هگل یا کانت دارند در باب فلسفه آزادی سخن می‌گویند. آزاداندیش کی بودی تو شیطون؟
الان برای آحاد مردم سوال است که این آزاداندیشی جناب رسایی از کجا آمده؟ آیا این آزاداندیشی حاصل مهمان‌نوازی گرم مردم فنلاند است که آقای رسایی گاهی برای تبلیغ دین به آنجا سر می‌زنند؟ آیا این آزاداندیشی باورنکردنی جناب رسایی به خاطر آرایی است که مردم در مجلس به ایشان ندادند؟ آیا بابت آرایی است که مردم در ریاست‌جمهوری و شورای شهر به نامزد مورد نظر ایشان ندادند؟ آیا خانه‌نشینی اثر کرده و آقای رسایی در این مدت که در منزل مشغول شستن ظرف‌ها و آب دادن به گل‌های قالی و ایستادن در صف نان سنگک بودند، متحول شدند؟ آیا اگر مردم ما هوشیار باشند و همین‌طوری با آرای خود پشت اصلاح‌طلبان بمانند، دیگر دوستان اصولگرا هم کارشان به آزادی فکری و زنده‌باد مخالف من و این بازی‌ها می‌رسند؟
بنده روزی را می‌بینم که همین آقای رسایی‌، برود جلوی در ورزشگاه آزادی تحصن کند که تا خانم‌ها را راه ندهید داخل بنده امکان ندارد از اینجا بلند شوم! من روزی را می‌بینم که آقای رسایی با آقای ظریف سلفی می‌گیرد و از برجام دفاع می‌کند! آن روز دور نیست. فقط شما مردم شریف رای بدهید. رای که می‌دهید اینطوری می‌شود!