بیا فوتبال‌مان را ببینیم محبوب من!

امیرحسین میراسماعیلی- مجلس شورای اسلامی مکانی است که نمایندگان مردم از ساعت 6 صبح تا 12 شب در آنجا مشغول حل مشکلات مردم هستند و حتی پنج دقیقه هم وقتی برای پاسخگویی به رسانه‌ها ندارند محبوب من! باورت می‌شود که چنین نماینده‌های سختکوشی داریم؟ موافقی که به ایرج ملکی، کارگردان شهیر ایرانی سفارش دهیم که از روی زندگی این عزیزان فیلم «جان‌سخت 16» را بسازد؟
روز دوشنبه قصد داشتم در مورد تاخیر مجلس دهم در تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان و زنان بی‌سرپرست از نمایندگان‌مان سوالی بپرسم. باورت می‌شود تا همین عصر چهارشنبه که این نامه را برایت می‌نویسم هیچ‌کدام پاسخگو نبوده‌اند محبوب من؟ از رییس دفتر ناهید تاج‌الدین پرسیدم که واقعا بعد از 48 ساعت ایشان حتی دو دقیقه وقت خالی برای تشریح عملکردشان در این یک سال و نیمی که گذشت، ندارند؟ پاسخش این بود: «نه واقعا چنین وقتی ندارند!» هر بار که در این 48 ساعت با پروانه سلحشوری تماس گرفتم، خیلی آهسته و آرام متذکر شد که در جلسه‌ای حضور دارد و نمی‌تواند پاسخگوی سوالم باشد. مشاور رسانه‌ای پروانه مافی به من گفت که خانم دکتر خیلی سرشان شلوغ است و از صبح تا شب به فکر حل مشکلات مردم هستند و نباید انتظار داشته باشم که وقت ناهار و شام‌شان را هم به من اختصاص دهد! رییس دفتر زهرا ساعی نیز اعلام کرد نهایت لطفش به من می‌تواند این باشد که شماره تلگرام خودش را بدهد تا من سوالات مکتوب خودم را برایش بفرستم و او در صورت صلاحدید برای رییس‌اش فوروارد کند. فاطمه سعیدی پس از شنیدن سوالم گفت نیم‌ساعت دیگر تماس بگیرم و نیم ساعت دیگر هم موبایلش خاموش بود تا همین لحظه! سایر نماینده‌های اصلاح‌طلب خانم هم هر یک به شکلی از پاسخگویی به سوالاتم و نقش مجلس در دفاع از کودکانی مثل آتنا طفره رفتند محبوب من...
چه خبرها دیگر قربانت شوم؟ خودت سرحال و ردیفی؟ راستی خبر ‌داری رییس جدید میلان در فصل نقل‌وانتقالات ترکانده و تمام بازیکنان خفن اروپا را جمع کرده؟ در راه که می‌آیی یک کیلو تخمه آفتابگردان بگیر محبوب من. بیا بنشینیم بازی‌های تیم محبوب‌مان را ببینیم و فارغ از سیاست و پروانه‌هایش باشیم.