گریه کن گریه قشنگه!

امیرحسین میراسماعیلی‌- فرهاد رهبر، رییس دانشگاه آزاد شد محبوب من. میخواهی نامه را همینجا به اتمام برسانم؟ عمق فاجعه کمی آزاردهنده است...
داستان این است برخی اوقات تصمیماتی گرفته می‌شود که گمان می‌کنی نکند رای و نظر مردم در اولویت نیست؟ آخر مگر در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری و شورای شهر تهران مردم تنفرشان از افراطی‌گری را فریاد نزدند محبوب جان؟ فرهاد رهبر روشنفکر است؟ سابقه درخشانی دارد؟ اهل تعامل و اعتدال است؟ اصلا مگر او در انتخابات ریاست‌جمهوری دست راست ابراهیم رییسی نبود؟ این انتصاب چه سنخیتی با رای اکثریت دارد؟
برادر رییس‌جمهور هم بازداشت شده محبوب من. انصافا در کدام نقطه از جهان دیده‌ای که با سوء‌استفاده‌کنندگان از بیت‌المال چنین برخورد قاطعانه‌ای شود؟ جان؟ محمود خاوری؟ چقدر سختگیر شده‌ای قربانت شوم. حالا بعد از آن همه خدمات دولت مهرورز یک بنده خدایی هم لغزش کوچکی داشته و خودش از شرمندگی رفته کانادا تا چشمش در چشمان ما نیفتد، بروند بازداشتش کنند؟ دلت می‌آید برگ‌های جناب مشایی خشک شود؟
سورپرایزی هم برایت دارم محبوب من. اینکه خواننده محبوب دهه هشتادی‌ها پس از شناسایی دلیل تجاوز و قتل آتنا اصلانی به جشن خبرگزاری فارس دعوت شده و از وی تقدیر شده است. اگر دیدی تا چند روز آینده خیابانی را هم در تهران به نام «استاد امیرحسین مقصودلو» نامگذاری کردند خیلی متعجب نباش. خیابانی پر از تتلیتی‌هایی که بغبغو می‌کنند.
بیا این بار نخندیم. بیا زار زار گریه کنیم محبوب من...