همه‌پرسی در اصفهان‌!

یکی از مسوولان محترم اصفهان گفته‌اند: 75 درصد مردم اصفهان علاقه‌ای به کنسرت ندارند‌. این اکثریت نباید فدای خواست اقلیت شوند‌.
بعد از اینکه انسان چند لحظه به این دو جمله فکر می‌کند، چند چیز ذهنش را مشغول می‌کند‌.
1- آیا به تازگی در شهر اصفهان رفراندومی مبنی بر داشتن علاقه به کنسرت برگزار شده؟
2‌- اگر برگزار شده پس چرا هیچ‌کس جز ایشان (مسوول محترم اصفهان) از برگزاری و نتیجه آن باخبر نشده؟ حتی مردم اصفهان هم متوجه نشده‌اند که در این همه‌پرسی شرکت کرده‌اند‌!


3‌- اگر برگزار نشده پس این آمار دقیق از کجا به دست آمده؟ آیا ایشان(مسوول محترم اصفهان) از سر ضمیر مردم اصفهان باخبر است؟
4- آیا آمار دقیقی از میزان علاقه مردم اصفهان به هنرهای دیگری مثل مجسمه‌سازی، بازیگری، ادبیات و نقاشی وجود دارد؟‌!
5‌- اینکه آیا واقعا 75 درصد اصفهانی‌ها علاقه‌ای به کنسرت ندارند یا برعکس 75 درصد مردم اصفهان عاشق موسیقی هستند به کنار، اما آیا اگر عده‌ای نخواهند به کنسرت بروند، فدای آن عده‌ای می‌شوند که می‌خواهند به کنسرت بروند؟‌! یعنی جان‌شان را از دست می‌دهند؟‌!
6‌- تاریخ هنر اصفهان نشان می‌دهد که از هر پنج اصفهانی، سه نفر ساز می‌زنند و دو نفر آواز می‌خوانند و در هر اصفهانی یک تاج‌اصفهانی درون وجود دارد‌. پس چگونه می‌شود که آنها به کنسرت علاقه‌ای نداشته باشند؟‌!
با این حجم از ابهامات مقتضی است هر چه سریع‌تر مسوولان کشور با برگزاری یک همه‌پرسی، تکلیف علاقه مردم اصفهان به کنسرت را معلوم کنند تا کشور از این بلاتکلیفی دربیاید و مهم‌تر از همه خود مردم اصفهان متوجه شوند که آیا علاقه‌ای به کنسرت رفتن دارند یا نه‌!