همایش سراسری قوه قضاییه با حضور سران سه قوه برگزار شد: رئیس جمهور: حق نداریم بدون ادلّه کافی کسی را احضار و جلب کنیم

همایش سراسری قوه قضاییه به‌مناسبت هفته قوه قضاییه صبح دیروز با حضور سران قوا و مسئولان عالی رتبه قضایی در سالن اجلاس سران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با تاکید بر اینکه شهید بهشتی در برابر اتهامات، صبر را خسته کرد و مظلومترین شخصیت انقلاب بود، اظهارداشت: شهید آیت‌الله دکتر بهشتی در مقابل همه توهین‌ها و تهدیدها، صبر و سعه صدر از خود نشان داد و به ما آموخت که هر چیزی را برای استحکام نظام و انقلاب اسلامی به راحتی تحمل کنیم و بدانیم اگر کسی اخلاص داشت و برای خدا تلاش کرد هر چقدر هم شرایط دشوارتر باشد، بی‌تردید خداوند اجر و مزد بیشتری به ما عطا خواهد کرد.
رئیس جمهور، شهید بهشتی را معمار بزرگ قوه قضاییه و چهره استثنایی حوزه و مدیریت دانست و با بیان اینکه مجموعه تدابیر و بیانات این شهید بزرگوار درس آموز بود، تصریح کرد: شهید بهشتی به تربیت جوانان و طلاب برای شناخت نیازهای زمان اهتمام داشت.
دکتر روحانی با تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولین عالی‌رتبه این قوه، همه قضات و کارکنان شریف قوه قضائیه و همچنین گرامیداشت یاد معمار بزرگ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قوه قضائیه اسلامی در دوران پس از پیروزی انقلاب یعنی شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان، اظهار داشت: بی‌تردید شهید بهشتی جزو چهره‌های استثنایی حوزه علمیه قم، علما و اندیشمندان و مدیران بزرگ کشور بودند.


رئیس جمهور با اشاره به آشنایی خود با شهید آیت‌الله بهشتی از سال 1340 تا پایان زندگی مبارک ایشان، خاطر نشان کرد: از حدود 21 سال که از نزدیک با ایشان آشنا بودم، همواره همه جلسات و ملاقات‌ها، سخنان، تدبیر و مدیریت ایشان به حق درس‌آموز بود.
دکتر روحانی گفت: ما در سال 58 جلسات مستمر هفتگی با آیت‌الله بهشتی داشتیم که مقام معظم رهبری، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شهید بهشتی و تعدادی از بزرگان نظام در آن جلسات شرکت می‌کردند و در آن مسایل مختلف مورد بررسی قرار می‌گرفت. آن دوران جزو سال‌های سخت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود و این جلسات تا
سایر اخبار این روزنامه
حجت‌الاسلام والمسلمین سروش محلاتی در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی مطرح کرد: بسیاری از مشکلات حکومت اسلامی تنها با مراجعه به عقل برطرف می‌شود دکترلاریجانی در پیام تبریک به رئیس مجلس عراق: آزادی موصل گام مهمی در مسیر تثبیت امنیت و آرامش پایدار منطقه است الزامات آتش بس چه کسانی در خیمه شب بازی منافقین در پاریس خوش رقصی کردند؟ درگذشت رهبر سابق اخوان المسلمین مصر در زندان داعش شخصی که خبر مرگ البغدادی را اعلام کرده بود در آتش سوزاند رئیس سابق ام‌آی6: ترامپ بزرگترین تهدید برای امنیت جهانی است چامسکی: آمریکا با شتاب به سمت پرتگاه حرکت می‌کند با حکم فرمانده کل قوا؛ حجت‌الاسلام محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شد همایش سراسری قوه قضاییه با حضور سران سه قوه برگزار شد: رئیس جمهور: حق نداریم بدون ادلّه کافی کسی را احضار و جلب کنیم قرارداد فاز 11 پارس جنوبی امروز رسما با توتال امضاء می‌شود نوشتار آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی به مناسبت هشتم شوال، روز جهانی بقیع خیانت بزرگ برای نابودی تاریخ اسلام معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خبر داد: رشد 5 برابری بودجه شهرداری شیراز