جام بر جام بزن‌!

جام بر جام بزن‌!
قبل از شروع باید خدمت ملت ایران عرض کنم؛

هر که داده به تو دشنام زمین خواهد خورد


تشت رسوایی‌اش از بام زمین خواهد خورد
هر که انداخته در خانه‌ی تو توپش را
در زمین خودش آرام زمین خواهد خورد
جام بر جام بزن تا که سلامت باشی
عاقبت دشمن برجام زمین خواهد خورد
هر که بی قدرت مردم‌ سر قدرت باشد
همچو صدام به صد دام زمین خواهد خورد
رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود
تند بردارد اگر گام زمین خواهد خورد
زده انگار یکی حرف دل مردم را
«و زمین خوار سرانجام زمین خواهد خورد»!

دوستانی که برجام را بی‌فایده می‌دانند، این روزها گرمای بی‌سابقه اهواز را تقصیر روحانی می‌اندازند. گویا سرما و گرمای شهرها را حسن روحانی تنظیم می‌کند و از قصد دمای اهواز را برده بالا‌!
پس خیلی به حرف‌های دلواپسان توجه نکنید چون اگر متوجه شوند که دیگران حرف‌هایشان را جدی می‌گیرند، بلند شدن بخار از نوک قله دماوند را هم می‌اندازند گردن روحانی. آنها آدم‌های جالبی هستند. به سبک و قاعده بازی خودشان هم وفادار نیستند. مثلا اگر قبول کنیم که گرمای بی‌سابقه هوا در اهواز و تغییرات محیط‌زیستی نتیجه عملکرد روحانی است، وقتی به آنها بگوییم که براساس حرف شما پس زیاد شدن آب دریاچه هم نتیجه عملکرد روحانیست قبول نمی‌کنند و آن را محصول تقدیر می‌دانند‌!
به هر حال دلواپسان کسانی هستند که دولت مدنظرشان یعنی آقای احمدی‌نژاد، آخرین ایده‌اش برای خنک کردن هوای خوزستان، اجرای برنامه‌های بی‌مزه مثلا در اهواز بود‌!


حمله هکرهای داعش به دو سایت خبری ایران
دو سایت خبری متعلق به خبرگزاری میراث آریا و سازمان میراث فرهنگی هک شدند‌.
از ساعات اولیه بامداد شنبه، سایت‌های خبرگزاری میراث آریا (chtn.ir) و پورتال سازمان میراث فرهنگی (ichto.ir) مورد حمله هکرهای ناشناس قرار گرفتند‌.
تصاویر قرار گرفته روی این دو سایت‌ نشان می‌دهد این اقدام احتمالا ازسوی عوامل وابسته به گروهک داعش انجام شده است‌. اما سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌: کارشناسان فنی سازمان میراث فرهنگی با گذشت دقایقی وارد عمل شدند و هر دو سایت را از هک خارج کردند و هم‌اکنون این سایت‌ها در اختیار سازمان میراث‌فرهنگی است‌.