امن تریـن کشور، وحدت هم لازم دارد

درباره حادثه تروریستی حرم امام(ره) و مجلس چند نکته محل تامل است:
۱- ما امن ترین‌کشور منطقه محسوب می‌شویم چون برای ناامن کردن ایران یک اتحاد فراگیر و مستمر در قوی ترین گروه های تروریستی و سازمان های جاسوسی (داعش، منافقین، موساد، سیا و...) وجود داشته است،  آن هم در کشوری که صدها کیلومتر مرز با کشورهایی که به راحتی زمینه ورود تروریست دارند ( پاکستان،  افغانستان، کردستان عراق و حتی ترکیه) و در داخل هم شکاف های قومیتی متعددی وجود دارد. با این شرایط خیلی زودتر و بیشتر از این ها باید شاهد این قبیل عملیات ها می بودیم.
۲- تروریست ها به هدف اصلی شان نرسیدند: در حرم امام در بیرون مجبور به اقدام شدند و در مجلس نتوانستند به صحن علنی مجلس و تیراندازی به نمایندگان برسند.
۳- با این حادثه قدر امنیتی که مدافعان حرم برای مان به ارمغان آوردند بیشتر مشخص شد.


۴- عصبانیت دشمن از مشارکت ۴۱میلیونی در انتخابات روشن شد.
۵-مشخص شد برخی حرف های تفرقه افکنانه با اهداف سیاسی که باعث تحریک شکاف های قومیتی یا تضعیف نهادهای امنیتی(سپاه، وزارت اطلاعات)  می شود،  آثار بلندمدت و خطرناکی به جای  می گذارد،  چه در ایام انتخابات از سوی یک جریان و چه حالا بعد از این حادثه تروریستی از سوی جریان دیگر خلاف منافع کلان ملی است.
۶- امام (ره) در وصیت نامه خود رمز بقای انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانستند. باور کنیم امن ترین کشور یعنی ایران با این همه دشمن و این همه مشکلات مختلف داخلی در مسائل ملی نیاز به وحدت دارد. هم آقای رئیس جمهور ادبیات وحدت شکنانه و تضعیف کننده ایام انتخابات و پس از انتخابات را کنار بگذارند و هم جریان منتقد دولت به دنبال «فایده بری»سیاسی از حوادث اخیر نباشد؛همه مراقب احساس امنیت و تضعیف نشدن دستگاه های امنیتی باشند.