بار ديگر به روحاني اعتماد مي‌كنيم

گروه سياسي|  كاروان حاميان روحاني پربارتر مي‌شود. بعد از حمايت تمام قد اصلاح‌طلبان و رييس دولت اصلاحات و چهره‌هايي مهم از جريان اصولگرايان معتدل همچون ناطق نوري و علي مطهري و همچنين حمايت بيت آيت‌الله هاشمي، اكنون نوبت به بيت امام خميني(ره) رسيده است. سيد حسن خميني ديروز با انتشار يك ويديو رسما از حسن روحاني حمايت كرد. يادگار امام در اين ويديو از مردم خواست تا بار ديگر به دولت روحاني اعتماد كنند تا بتوانند نتيجه اقدامات مثبت او را ببينند. به گزارش خبرآنلاين، سيد حسن خميني در پيامي تصويري با بيان اينكه روز سرنوشت‌ساز انتخابات را پيش رو داريم، گفت: همه با هم اميدواريم كه در اين روز سرنوشت‌ساز،  سال‌ها و بلكه دهه‌هاي آينده كشورمان را رقم بزنيم. همه مردم اعم از جوانان، زنان و مردان مي‌توانند يك اتفاق مبارك را براي جامعه ما رقم بزنند.
همه بايد احساس كنيم كه يك اتفاق بزرگ را پيش رو داريم
او ادامه داد: حضور همه پاي صندوق‌هاي راي ضرورت دارد. همه بايد احساس كنيم كه يك اتفاق بزرگي را پيش رو داريم كه سرنوشت همه ما را رقم خواهد زد. ما بايد نسبت به اين مساله با حساسيت برخورد كنيم و دوستان و خانواده را تشويق كنيم كه در اين امر مهم شركت كنند. يادگار امام گفت: احساس مي‌كنم با ارادتي كه به همه نامزدها دارم، جا دارد كه همه ما براي يك بار ديگر به دولت آقاي روحاني اعتماد كنيم. كارهايي را انجام داده‌اند و تا ميانه راه آمده‌اند و بسيار مناسب است كه اعتماد كنيم تا بتوانند به نتيجه مدنظرشان در كارهاي‌شان برسند.
روز شنبه از اين بداخلاقي‌ها عبور كنيم
سيد حسن خميني ادامه داد: كارشناسان مختلف در حوزه‌هاي مختلف شهادت دادند كه دولت در برنامه‌هايش توفيقاتي داشته است و برنامه‌هاي قابل‌قبولي براي آينده دارد. اقتصاددانان بزرگي به عملياتي بودن برنامه‌هاي دولت شهادت داده‌اند و اين مي‌تواند يك بخشي را در جان و روح ما مستحكم كند كه نسبت به دولت اعتماد مجددي داشته باشيم و با راي به آقاي روحاني بتوانيم آينده كشور را همراه هم رقم بزنيم. او گفت: انتخابات يك نوع رقابت است و رقابت خواسته و ناخواسته بداخلاقي‌هايي با خود به همراه دارد كه ذائقه همه ما را تلخ كرده است. روز شنبه از اين بداخلاقي‌ها عبور كنيم و نسبت به آينده جامعه خودمان و فرداي كشورمان و سعادت فرزندان‌مان و بهروزي اين كشور بيشتر بينديشيم. من مطمئنم كه با حضور همه مردم، ايراني آباد، شاد و معنوي‌تر، مردماني با زندگي بهتر و جامعه‌اي با طراوت‌تر خواهيم داشت. سيد حسن خميني پيام خود را با اين بيت به پايان رساند: گمان مبر كه به پايان رسيد دور مغان/ هزار باده ناخورده در رگ تاك است.