رفیعی: برای فصل بعد تصمیمی نگرفتم




اکبر منتشلو
تیتر یک - پرسپولیس و دیگر نمایندگان کشورمان روزهای حساسی را سپری می‌کنند، بعد از موفقیت سه نماینده کشورمان در صعود به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، حالا بزرگترین دغدغه این تیم‌ها گذر از این مرحله است و تمرکز همه اعضای این باشگاه‌ها روی این دو بازی حساس معطوف شده است اما برخی خبرها درباره جدایی بازیکنان این تیم‌ها، می‌تواند آسیبی جدی به آن باشگاه وارد کند. درباره سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس در روزهای اخیر نیز گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که به نظر می‌رسد بیشتر این صحبت‌ها، شایعه‌ای بیش نباشد چرا که رفیعی با رد این گمانه زنی‌ها، از تمرکز خودش و همه بازیکنان روی دو بازی حساس می‌گوید.


 
اوضاع چطور است، تمرینات همچنان ادامه دارد؟
 بله، با قدرت تمام در تمرینات حضور داریم و الان هم (دیروز) آماده می‌شدم به تمرینات بروم، اوضاع هم خدا را شکر خوب است. شرایط مطلوبی داریم و به امید خدا و حمایت هواداران همچنان به فکر افتخار آفرینی برای هواداران خوبمان هستیم.
به نظر می‌رسد بازی دشواری با لخویا داشته باشید.
 این مرحله از رقابت‌ها کاملا شرایط متفاوتی دارد و برای همه تیم‌ها سخت است. این وضعیت برای حریفان لخویا هم وجود دارد. با شما موافقم؛ بازی سختی است.
درباره حریف قطعاً اطلاعاتی دارید، این دو بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
 لخویا در بازی‌های گذشته نشان داد که برنامه مفصلی برای این دوره از رقابت‌ها دارد و با اقتدار از گروه خود صعود کرد. پیش بینی‌ام این است که بازی‌ها بسیار سخت است، نمی‌توان راحت درباره نتایج آن صحبت کرد. لخویا امکانات حرفه‌ای و بازیکنان بسیار ممتازی دارد که می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز شوند. این تیم در لیگ ستارگان حتی السد را با همه ستاره‌هایش جا گذاشت و قهرمان شد و این قدرت لخویا را نشان می‌دهد اما همه اینها دلیل برتری این تیم مقابل ما نخواهد بود به امید خدا و حمایت هواداران همه تلاشمان را خواهیم کرد تا از این مرحله هم سرافرازانه عبور کنیم.
در مقابل این تعریف‌هایی که از لخویا کردی، پرسپولیس هم بازیکنانی مثل تو و بقیه ستاره‌ها را دارد.
 شما لطف دارید، من معتقدم ستاره‌های پرسپولیس هوادارانش هستند و همه تلاش می‌کنیم آنها شاد از ورزشگاه خارج بشوند و تیمشان بهتر از همه حریفان باشد. از طرف دیگر حق با شماست همانطور که گفتم ما هم پرسپولیس هستیم و به چیزی غیر از صعود از این مرحله فکر نمی‌کنیم.
می‌خواهیم بدانیم برای فصل آینده چه تصمیمی گرفتی، به هر حال در چند روز اخیر گمانه زنی‌های بسیاری درباره تو و برخی بازیکنان وجود داشته و دارد؟
 اول از همه باید همه این گمانه زنی‌ها را تکذیب کنم و به هواداران اطمینان
بدهم که هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم.
اما بیشتر بازیکنان در تکاپوی انتخاب تیم آینده خود هستند، به همین خاطر درباره تو هم حرف‌هایی زده می‌شود؟
 خیلی صادقانه به هواداران پرسپولیس می‌گویم و تکرار می‌کنم که هیچ تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم. تمام تمرکزم روی دو بازی اخیر پرسپولیس است. باید تیم‌مان از این مرحله هم با موفقیت عبور کند و برای این کار نیاز به تمرکز کافی داریم. واقعا دوست ندارم در چنین شرایطی تصمیم بگیرم و به جای کمک به تیم به چیز دیگری فکر کنم. امیدوارم و تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه برای پرسپولیس در این دو بازی حساس رقم بخورد.
اما از وجود پیشنهادهای جدی برای تو حرف زده می‌شود؟
 به هر حال همانطور که اشاره کردید فصل نقل و انتقالات به صورت غیررسمی شروع شده اما هنوز فرصت زیادی وجود دارد و اصلا درست نیست در چنین شرایطی که تیم بازی دارد، به پیشنهادها فکر کنم. ان‌شاءا... بعداز صعود پرسپولیس بازهم با هواداران حرف می‌زنم و درباره تصمیم نهایی‌ام می‌گویم.
موفق باشید.
 متشکرم.