دوباره رأی دهید، برای ایران آباد و آبرومند

حمایت سید حسن خمینی و بیت امام(ره) از روحانی

سید حسن خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی از حسن روحانی حمایت کرد و از مردم خواست تا یک بار دیگر به او رأی دهند. وی در اینستاگرامش نوشت: «جا دارد یک بار دیگر به روحانى اعتماد کنیم.»
وی دیروز همچنین با صدور پیامی ویدئویی تأکید کرد: «روز بزرگ سرنوشت‌سازی را پیش رو داریم و همه با هم امیدواریم که ان‌شاء‌الله در این روز بتوانیم سرنوشت سال‌ها و بلکه دهه‌های کشور خودمان را رقم بزنیم. احساس کردم که شاید بی مناسبت نباشد که به مناسبت این روز بزرگ چند نکته را با هم مرور کنیم: نکته اول، ضرورت حضور همه در پای صندوق رأی است. همه باید احساس کنیم یک اتفاق بزرگی را پیش رو داریم؛ اتفاقی که سرنوشت همه ما را رقم خواهد زد و ان‌شاءالله نسبت به این مسأله با حساسیت برخورد کنیم و دوستان و خانواده‌مان را تشویق کنیم که در این امر مهم شرکت کنند.» سید حسن خمینی ادامه داد: «نکته دوم، کسی است که باید او را انتخاب کنیم؛ احساس می‌کنم با وجود ارادت و احترامی که به همه نامزدها دارم، جا دارد که همه با هم یک بار دیگر به دولت جناب آقای روحانی اعتماد کنیم؛ کارهایی را انجام داده‌اند و تا میانه راه آمده‌اند و بسیار مناسب است اعتماد کنیم تا ان‌شاءالله به نتیجه‌ای که برای کارهایشان مدنظرشان است برسند. این روزها خواندید که کارشناسان بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف شهادت داده‌اند که دولت توفیقاتی داشته و برنامه‌های آن برای آینده، برنامه‌های قابل قبولی است. اقتصاددان‌های بزرگ کشور نیز نسبت به توانمندی برنامه و عمل دولت شهادت داده‌اند و همین امر می‌تواند ذهن و جان ما را مستحکم کند تا اعتماد مجددی به این دولت داشته باشیم و با رأی به آقای روحانی آینده کشورمان را رقم بزنیم.» وی افزود: «نکته سوم هم اینکه، انتخابات یک رقابت است و هر رقابتی خواسته یا ناخواسته بداخلاقی‌هایی را با خود به همراه دارد که طبیعتاً ذائقه همه ما را تلخ کرده است. روز شنبه از این بداخلاقی‌ها عبور کنیم و مراقب باشیم این بداخلاقی‌ها خدای ناخواسته موجب ایجاد کینه در جان و روح ما نشود. نسبت به آینده جامعه خودمان، فردای کشور خودمان، سعادت فرزندان‌مان و بهروزی فردای این کشور بیش از همه بیندیشیم. من مطمئن هستم که با حضور همه ما ایرانی آباد، شاد و ایرانی معنوی‌تر و دیندارتر و مردمانی با زندگی بهتر و آبرومندتر و جامعه‌ای با طراوت‌تر خواهیم داشت. خداوند ان‌شاءالله به حق اولیای ما، انتخابات را برای ما مبارک قرار دهد و نتیجه آن را مرضی رضای حضرت بقیه الله(عج) قرار دهد.» سید حسن خمینی با خواندن این بیت به سخنان خود پایان داد: گمان مبر که به پایان رسید دور مغان/ هزار باده ناخورده در رگ تاک است.


سید حسن خمینی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز از حسن روحانی حمایت کرده بود؛ او در سه سال و نیم گذشته همواره حامی سیاست‌های دولت یازدهم بود.  علاوه بر سید حسن خمینی، لیلی بروجردی نوه امام خمینی نیز روحانی را فرصت و سرمایه‌ای بزرگ برای حال و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و از او حمایت کرد. دیروز جمعیت زنان جمهوری اسلامی که تحت زعامت زهرا مصطفوی دختر امام(ره) قرار دارد با صدور بیانیه‌ای از مردم خواست به روحانی رأی بدهند. در بیانیه این تشکل آمده است: «خوشبختانه مردم آگاه ایران در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری،کشور را به ریل اعتدال بازگرداند و حال زمان آن رسیده تا بار دیگر پیمان 4 سال پیش، پای صندوق های رأی تکرار و استوار شود... جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران با توجه به شرایط حساس کنونی و نیمه کاره ماندن برنامه‌های دولت، ضمن دعوت برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، از تک تک مردم ایران دعوت می‌کند با رأی دادن به حسن روحانی، وظیفه خطیر تاریخی خود را به انجام برسانند تا به یاری خداوند تمشیت امور به دست تدبیر این انقلابی مدیر و مدبر سپرده شود.