یخچالو پُر نکرده پس فرستاد!

امروز می‌خواستم از فتح استادیوم «آزادی» توسط زنان در روز شنبه بنویسم اما همین الان خبر دادند که قالیباف به نفع آقای رییسی کناره‌گیری کرد!
حالا تکلیف یخچال‌های ملت ایران چه می‌شود؟
قرار بود یخچال‌های ما را پر کند اما یخچال‌ها را پر نکرده پس فرستاد! دیری دینگ؛ پس فرستاد... دیری‌دینگ؛ پس فرستاد!
گویا جمعی از یخچال‌های کل کشور به خیابان‌ها ریختند تا خوشحالی کنند ولی با برخورد شدید پلیس مواجه شدند و به آشپزخانه‌ها برگشتند. امیر تتلو هم که در ابتدا از قالیباف حمایت کرده بود در همین لحظه فرمان حمایت از آقای رییسی را صادر کرد و باعث موج شادی در اردوگاه اصولگرایان شد. اما این خوشحالی دقایقی بیشتر طول نکشید. زیرا آنها منتظر ریخته شدن آرای قالیباف به سبد آقای رییسی بودند ولی بعد از دقایقی فقط مقداری «باد هوا» به سبد رای ایشان اضافه شد!


با این حال آقای رییسی به تتلو قول داده تا در راستای ترویج موسیقی ارزشی کنسرت‌های شهرام ناظری را لغو کند و به جایش به او مجوز کنسرت بدهد!
تتلو هم گفته: حیف که بدنم دیگر جا ندارد وگرنه عکس قالیباف را خالکوبی می‌کردم. البته حد فاصل مهره پنجم و هفتم ستون فقراتم یک جای خالی وجود دارد ولی آن را گذاشته‌ام برای همسرم آینده‌ام!
قالیباف رفت...
قالیباف رفت تا کسی نفهمد چقدر به او رای نمی‌دهند مخصوصا خودش!
من هم جای او بودم انصراف می‌دادم که تا آخر عمر تصور کنم، اگر مانده بودم 20 میلیون رای می‌آوردم ولی برای منافع مردم و اصولگرایی انصراف دادم!
قالیباف رفت...
حالا او ماند و حساب‌های خالی و زندگی فقیرانه‌اش...
او ماند و حساب‌های خالی همسر و فرزندانش...
او از شهرداری هم خواهد رفت...
به راستی او با این وضعیت ضعیف مالی چگونه شکم خودش و خانواده‌اش را سیر خواهد کرد؟
مسوول رسیدگی به وضع قالیباف و قالیباف‌ها کیست؟
من اگر جای آقای رییسی بودم به خانه قالیباف می‌رفتم و با او عکس می‌انداختم!
خدایا..
خودت حق قالیباف و قالیباف‌ها را از اینها بستان...