نسخه جدید رئیس جمهور آمریکا برای درمان کرونا این بار با تزریق مواد ضدعفونی‌کننده

ترامپ رد داده؟
آفتاب یزد – گروه شبکه: رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد داد برای درمان بیماران کرونایی به آنها مواد ضدعفونی‌کننده ترزیق شود که با واکنش متخصصان مواجه شد. دونالد ترامپ این پیشنهاد را پس از آن مطرح کرد که «بیل برایان» مدیر بخش «علوم و فناوری در وزارت امنیت داخلی» گزارشی از یک تحقیقات ارائه کرد که بر اساس آن ویروس کرونا به مدت زیاد در محیط گرم و مرطوب زنده نمی‌ماند. پس از ارائه این گزارش توسط بیل برایان، دونالد ترامپ پیشنهاد داد تا با تاباندن نور و گرما بر بدن بیماران کرونایى و یا تزریق ماده ضدعفونى‌کننده آنها را درمان کنند. رئیس جمهور آمریکا مشخص نکرد که چه نوع مواد ضدعفونی‌کننده را توصیه می‌کند. این اظهارات ترامپ بلافاصله با واکنش متخصصان مواجه شد. دکتر «وین گوپتا» متخصص ریه و کارشناس بهداشت جهانی گفت: « پیشنهاد ترزیق یا مصرف هرگونه محصول پاک‌کننده به بدن غیرمسئولانه و خطرناک است. زمانی که مردم می‌خواهند خود را بکشند از این شیوه استفاده می‌کنند.» همچنین دکتر «استفن هان» مدیر سازمان غذا و دارو دولت فدرال آمریکا بلافاصله به حرف‌های ترامپ واکنش نشان داد و درخواست کرد مردم چنین کاری نکنند. رئیس جمهور آمریکا چندین‌بار توصیه‌های پزشکی از جمله استفاده از «هیدروکسی کلروکین»برای درمان کرونا کرده است اما مقامات پزشکی درباره استفاده از این شیوه هشدار داده اند.
کاربران بسیاری نیز این گفته ترامپ را به استهزا گرفته و آن را دستمایه طنز قرار دادند.
یکی از کاربران نوشته است:«کلا ده پانزده نفر دارن این دنیا رو اداره میکنن که ظاهرا از بهره هوشی بالایی برخوردار نیستند»


دیگری نوشت:«وایتکس با تاید میکس کنید بدید به خورد ترامپ»
کاربران دیگر نوشتند:«ترامپ دیگه رد داده.ذهن کودکانه‌ای داره»، «بابا جلوی این و یکی بگیره همه رو به کشتن میده»، «دهن متخصصان و پزشکان از این حرف احمقانه باز مونده. بی‌سواد احمق تازه رئیس جمهور هم هست»، «ترامپ عقل نداری راحتی»،
«این مرد دیوانه است تو هر چیزی که سررشته نداره نظر میده»، «الکل کم بود از فردا
ملت وایتکس تزریق می‌کنند به خودشون»، « چرا از این تست سلامت نمی‌گیرن یعنی آمریکایی‌ها نمی‌فهمن ترامپ دچار زوال عقلی شده»،« فکر می‌کردیم آمریکا مهد شعور و علم و پیشرفت است»، « همینه که ترامپو خطرناک میکنه چون میخواد به دنیا نشون بده یه ابله قابل پیش بینی نیست»