در ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهوری با مسئولان 5 استان کشور: عجله‌ای برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها وجود ندارد

رئیس‌جمهوری با استانداران و روسای بخش‌های درمانی و تولیدی خراسان شمالی، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال به صورت ویدئو کنفرانس گفت‌وگو کرد.
حسن روحانی در این ارتباط‌های ویدئو کنفرانسی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و آغاز به کار مشاغل کم‌ریسک از 23 فروردین براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، خطاب به استانداران و مسئولان بهداشت و درمان استان‌ها، گفت: بازگشایی تدریجی مشاغل باید با دقت و رعایت کامل تمام دستورالعمل ها و اصول بهداشتی انجام شود، چرا که اگر اصول بهداشتی به خوبی مراعات نشود ممکن است این اقدام نه تنها مفید نبوده، بلکه خطرناک هم باشد.
رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه نباید تصور شود که این بیماری و گسترش آن به پایان رسیده است، افزود: مردم، کسبه و کارمندانی که از 23 فروردین سر کار می‌روند، باید اصول بهداشتی را با دقت وحساسیت رعایت کنند و مطمئناً مراقبت فردی بهترین راه برای جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری خواهد بود.
روحانی گفت: هنوز این بیماری پیش روی ما قرار دارد و مشخص نیست که تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و لذا باید تلاش کنیم تا توام با حفظ سلامت مردم بتوانیم شرایط را برای تامین زندگی آنان نیز فراهم کنیم. 
سایر اخبار این روزنامه
گرافیتی‌های دیواری از حال روزهای مبارزه با ویروس همه‏گیر می‌گویند نبرد اسپری رنگ با «کرونا» جلال خوش چهره انتخاب‌های دولت در پس کرونا دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جهان هشدار دادند سوءاستفاده تروریست‌ها از وضعیت فوق‌العاده کرونا «ابتکار» طرح خروج دولت از بنگاه‌داری شرکت‌های بورسی را بررسی کرد دولت در خط پایان تصدی‌گری؟ صالحی اعلام کرد رسیدن ایران به 122 دستاورد جدید هسته‌ای در یک سال گذشته با وجود تصویب پروتکل‌های جدید مقابله با کرونا، ایمنی بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی پایین است با رد طرح سه فوریتی مجلس برای تعطیلی سراسری به دلیل شیوع کرونا نمایندگان از خود رفع مسئولیت کردند در ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهوری با مسئولان 5 استان کشور: عجله‌ای برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها وجود ندارد معاون اول رئیس‌جمهوری‌ اعلام کرد پرداخت تسهیلات به خانوارهای یارانه بگیر امیری: دولت شبانه‌روز و مستمر موضوع کرونا را پیگیری می‌کند نوبخت: دولت در حساس‌ترین مرحله مدیریت منابع خود است رحمانی فضلی: روند کرونا در خیلی از استان‌ها کاهشی شده است