سردار سلیمانی تلاش کرد تا عراق را از شرَِّ یک ارتش ‌اشغالگر خلاص کند

لوئیس فراخان، رهبر جنبش مسلمانان آمریکا گفت: دونالد ‌ترامپ گفته بود که سردار سلیمانی تعداد زیادی از آمریکایی‌ها را کشته است و به همین خاطر آمریکا وی را ‌ترور کرد.
فراخان در ادامه گفت: این انسان‌هایی که او کشت، کجا بودند؟ آیا او، آنها را در نیویورک کشت؟ آیا آنها را در فلوریدا، کلورادو و یا کالیفرنیا کشت؟ پس آنها را کجا کشت؟
وی افزود: او، آنها را در عراق کشت. ما در عراق چه غلطی می‌کنیم؟ چه کسی از شما خواست آنجا بروید؟
رهبر جنبش مسلمانان آمریکا در ادامه گفت:‌ ترامپ گفت که بوش باید استیضاح شود، چرا؟ چون او به مردم آمریکا دروغ گفت که عراق جنگ‌افزارهای کشتارجمعی می‌سازد. خب سربازان رفتند، آیا جنگ‌افزاری را محدود کردند؟ سربازان آمریکایی چند تن از عراقی‌ها را کشتند؟ ده هزار نفر؟ چند نفر آمریکایی جانشان را از دست دادند؟ هزاران نفر. چون شما آنها را به آنجا فرستادید.


فراخان تصریح کرد: اوباما آنها را به آنجا فرستاد. بچه‌های جوان سفیدپوستی که به نیروهای مسلح پیوستند تا از این کشور دفاع کنند. شما آنها را فرستادید تا بمیرند، به‌خاطر شهوت‌تان به نفت. برای غارت ثروت ملت‌های دیگر.
وی افزود: این مرد(سردار سلیمانی) تروریست نبود. او اعضای ارتش ‌اشغالگری را می‌کشت که سرزمین عراق را تصرف کرده بودند. او به‌عنوان برادر عراقی‌ها از ایران تلاش می‌کرد تا آنان را از شر یک ارتش ‌اشغالگر خلاص کند. و من به خداوند سوگند، شما را یک ارتش ‌اشغالگر می‌دانم.
رهبر جنبش مسلمانان آمریکا در ادامه گفت: شما در خاورمیانه چه غلطی می‌کنید؟ سربازان ما همه جا هستند؛ چه کسی به فکر آنان است؟