معاون اول رئیس‌جمهوری: روزهای سخت اما قابل مدیریتی پیش رو داریم

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: دولت با تمام توان و به سرعت در حال تهیه و توزیع امکانات پزشکی و بهداشتی است و ستاد محدویت‌های لازم را اعمال و اعلام خواهد کرد.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در صفحه توئیترش نوشت: امروز ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل و تصمیمات مهم و جدیدی اتخاذ شد. وزیر بهداشت این تصمیمات را که برای همه دستگاه‌های رسمی و غیررسمی لازم الاجراست، اعلام می‌کند. روزهای سخت اما قابل مدیریتی پیش رو داریم، همه باید پیشگیری، مهار و درمان را جدی‌تر بگیریم.
دولت با تمام توان و به سرعت در حال تهیه و توزیع امکانات پزشکی و بهداشتی است و ستاد محدویت‌های لازم را اعمال و اعلام خواهد کرد. همه باید قدردان تلاش‌های فداکارانه پزشکان و کادر درمانی کشور باشیم. همدلی، اعتماد، همکاری و مشارکت آحاد مردم رمز موفقیت و غلبه بر بحران است.
سایر اخبار این روزنامه
محمدعلی وکیلی نیازمند نهضت «اعتراف » هستیم سرنوشت گروه‌های هنری با ادامه‌دار بودن تعطیلات ناگزیر پیش‌آمده چه خواهد شد؟ کلاف هزار گره عبور از بحران «ابتکار» از تجربه یک هفته‌ای ایران زیر سایه کرونا، گزارش می‌دهد سوداگران ترس «ابتکار» از وظایف حمایتی دولت ها در شرایط بحرانی گزارش می دهد خانه نشینی زیر سایه ترس تصمیم‌گیرندگان برای کنترل و غلبه بر کرونا ویروس چه برنامه‌ای دارند؟ دولت زیر تیغ بحران‌ها «ابتکار» تازه‌ترین تحولات میدانی جنگ سوریه را بررسی می‌کند رویارویی خونین روسیه و ترکیه در ادلب رئیس‌جمهوری در پاسخ به نامه وزیر بهداشت: تمامی دستگاه‌ها مکلف به اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستند معاون اول رئیس‌جمهوری: روزهای سخت اما قابل مدیریتی پیش رو داریم شهرداری تهران: شرایط را بحرانی ارزیابی می‌کنیم تشکر رهبر انقلاب از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا وزیر بهداشت: «کرونا را شکست می‌دهیم» جهانیان را شگفت‌زده خواهد کرد