فرمانده هوانیروز ارتش مطرح کرد نقش موثر هوانیروز در انتخابات با جابه‏جایی ۲۰۰صندوق رای

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بالگردهای هوانیروز در روز انتخابات با جابه‏جایی بالغ بر ۲۰۰ صندوق رای در نقاط مختلف کشور، نقش موثری در برپایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری داشته است .
به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی گفت: تعداد ۱۹ بالگرد هوانیروز در ۱۵ استان کشور در روز انتخابات با تعداد ۱۳۰ سورتی پرواز و ۲۰۰ صندوق رای را در مناطق مختلف و صعب العبور جابه‏جا کردند.
وی تاکید کرد: تمامی بالگردها به بهترین شکل ممکن در خدمت مردم بودند و بلافاصله پس از اتمام ماموریت به پایگاه‏های خود برگشتند .
فرمانده هوانیروز با اشاره به اینکه هوانیروز در تمامی صحنه‌های مهم حضور دارد افزود: به درخواست وزارت کشور از ساعات اولیه آغاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری، تعداد ۱۹ بالگرد در ۱۵ استان کشور حضور داشتند تا همانند گذشته در سرنوشت کشور سهم موثر و بسزایی داشته باشند.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب مطرح کردند تشکر عمیق از ملت ایران درپی امتحان بزرگ و مطلوب انتخابات علیرضا صدقی تهدیدها و فرصت‌های کرونا «ابتکار» دلایل افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر را بررسی می‌کند بالا رفتن تب دلار کووید 19 چه بر سر صنعتی که قرار بود گره‌گشای اقتصاد ایران باشد آورد؟ سکان گردشگری ایران در دست «کرونا» «ابتکار» چالش‌های پیش روی اهالی فرهنگ و هنر در تعطیلی ناگزیر فعالیت‌های عرصه هنر را بررسی می‌کند اقدامات دستگاه‌های گوناگون برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا 2020 ادامه دارد از موج تعطیلی تا توزیع رایگان وسایل پیشگیری کرونا وزیران خارجه اتریش و هلند‏ با مقامات ایران دیدار کردند میانجی‌های اروپایی در تهران معاون اول رئیس‌جمهوری: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی است فرمانده هوانیروز ارتش مطرح کرد نقش موثر هوانیروز در انتخابات با جابه‏جایی ۲۰۰صندوق رای رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: مطالبه رهبری از نیروی هوایی باعث ایجاد مسیر جدید در این نیرو شد استاد دانشگاه کارلتون کانادا: با نابودی توافق‌ها همه شرایط بدی را تجربه می‌کنیم