مجید انصاری: با مشارکت در انتخابات اجازه ندهیم مجلس تک صدا تشکیل شود

امروز در حالی وارد چهارمین روز تبلیغات قانونی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شدیم  که پس از لیست 30 نفره  کارگزاران سازندگی که روز جمعه گذشته منتشر شد لیست رسمی ائتلاف اصلاح طلبان، لیست ائتلاف برای ایران( 8 حزب اصلاح طلب حزب اسلامی کار، خانه کارگر ،حزب مردم سالاری، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، حزب آزادی، حزب همبستگی و حزب وحدت و همکاری) در تهران منتشر شد.به گزارش ایلنا این فهرست شامل مجید انصاری ، مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب ، داوود محمدی ،محمد حسین مقیمی ، محمدرضا راه چمنی، علی داستانی ،سهیلا جلودارزاده ،امیر عسگری ،
 افشین اعلا ،پروانه مافی ، اعظم صمصامی محمدرضا بادامچی ، محمدهادی انتشاری ،
 فریده اولاد قباد ، فخرالدین صابری ،  سعید باقری ، محمدرضا شریفی ، زهرا ساعی ،
 محمدعلی وکیلی ، سید فرید موسوی ، محسن علیجانی، محمدرضا نجفی  ، محمد حسین شیخ محمدی، وحید توتونچی ، حسن انصاری، علی حسین رضائیان ، ابوالفضل سروش ، حبیب پارساو مهدی شیخ است. در همین حال سخنگوی حزب ندای ایرانیان از انتشار لیست انتخاباتی حزب متبوع خود خبر داد." در همین حال انتشار لیست حزب کارگزاران سازندگی با واکنش هایی مواجه شد ، از یک سو  روزنامه سازندگی از این  لیست با نام «یاران هاشمی» رونمایی کرد و مدعی شد که شنیده ها حاکی  از حمایت بزرگان اصلاحات  از فهرست است. در همین حال حجت الاسلام  مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز طی سخنانی از مردم دعوت کرد تا در انتخابات شرکت کنند. به گزارش جماران وی در سخنان خود گفت:  انتظار همگان این بود که به دلیل شرایط حساس کشور و مشکلاتی که با آن مواجه هستیم دست اندرکاران امر انتخابات تدبیری اتخاذ کنند که همه سلیقه های سیاسی بتوانند کاندیداهایی در عرصه داشته باشند و انتخابات پرشور و رقابتی به گونه ای برگزارشود که میزان بالا از مشارکت، پشتیبانی برای مسئولان برای گذر از مشکلات کنونی  باشد. انصاری اضافه کرد: نمایندگان شجاع ، صریح لهجه و امانت داری مانند دکتر مطهری و دیگر همکاران ایشان از خانم ها و آقایان با عنوان عدم التزام به اسلام و نظام از عرصه رقابت حذف و مردم از ادامه خدمات آن ها محروم شدند.


وی با بیان این که در این شرایط عده ای
می پرسند برای چه در انتخابات شرکت کنیم و اصلا چرا بیاییم ؟گفت: این سوال درستی است اما می توان آن را با سوال دیگری پاسخ داد و آن هم این که آیا با نیامدن مشکلات حل می شود؟ یا این که قسمت ناتمام پازلی را با نیامدن و رای ندادن کامل می کنیم که با حذف کاندیدا ها بخشی از آن را انجام دادند و ما به دست خودمان خانه خودمان و خانه همه ملت را تحویل جریان محدود سیاسی می دهیم تا چهار سال برای ما تصمیم بگیرند و مجلس تک صدا تشکیل شود . به نظرم مجلس تک صدا پارلمان نیست پادگان است .