نعیم قاسم: اگر می‌خواهید پیروز شوید گوش به فرمان ولی‌فقیه باشید

شیخ «نعیم قاسم» مقاومت مسلحانه را راه‌حل اصلی مقابله با توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی در منطقه و جهان اسلام دانست و تاکید کرد که ملت‌های منطقه با قرار گرفتن در کنار ایران و تحت رهبری ولی فقیه، خواهند توانست بر همه پروژه‌های آمریکایی و صهیونیستی برای اشغال منطقه فائق آیند.
وی طی نطقی در مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لبنان گفت: تجربه نشان داد هرکسی که با ایران و با مقاومت باشد، به موفقیت می‌رسد، سرزمین (خود)را آزاد می‌کند و از طریق مقاومت، معادله را تغییر می‌دهد.
این مقام حزب‌الله لبنان ادامه داد: بگذارید آنها پس از این کار بزرگ و تأثیرگذار جبهه مقاومت(در رد معامله قرن)، بدانند که ما به عقب برنمی گردیم و شکست را نمی‌پذیریم و اکنون دورۀ پیروزی‌ها است. با الهام از مبارزان مقاومت و مجاهدان تحت رهبری ولی فقیه، این پروژه صهیونیستی- آمریکایی که (دشمنان) قصد دارند آن را بر منطقه ما تحمیل کنند، شکست خواهد خورد.
او ریشه مشکلات منطقه را از اسرائیل خواند و گفت: اگر برخی فکر می‌کنند اسرائیل(تنها) فلسطین را اشغال کرده، کوته بین هستند؛ واقعیت این است که اسرائیل، فلسطین را تبدیل به سکویی برای اشغال کل منطقه و جهان اسلام کرده است.


«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، هشتم بهمن ماه جاری همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در کاخ سفید حاضر شد واز طرح صلح ادعایی خود، موسوم به معامله قرن، رونمایی کرد.
بر اساس طرح معامله قرن، ۴۰ درصد زمین‌های کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی اشغال و مقاومت فلسطین خلع سلاح خواهد شد. پناهندگان فلسطینی هم حق بازگشت به سرزمین خود را ندارند و باید در کشورهای میزبان مانند لبنان، اردن و سوریه، به طور دائمی اسکان یابند.