فردا همه می‌آییم

آرمان ملي: يک ايران سليماني فردا بار ديگر با حضور شکوهمند در راهپيمايي22 بهمن ، پيوند مستحكم خود را با انقلاب نشان خواهند داد. ملت بزرگ ايران فردا با حضوري پرشور اما داغدار از شهادت سردار سليماني حماسه مي‌آفرينند.
22 بهمن امسال در شرايطي برگزار مي‌شود که شرايط خاصي در کشور حاکم شده است. از سوي ديگر شرارت‌هاي آمريکا در ترور سردار حاج‌قاسم سليماني که با پاسخ ايران مواجه شد، دليلي براي همدلي بيشتر مردم کشور است که با شرکت در راهپيمايي سراسري خشم خود را نسبت به رفتار وحشيانه آمريکايي‌ها نشان دهند. راهپيمايي امسال هم مانند ديگر سال‌هاي گذشته با حضور ميليوني مردم برگزار خواهد شد. بار ديگر ملت ايران با حضور در راهپيمايي‌ 22بهمن به دنيا نشان خواهند داد که بر سر عهد با امام(ره) و انقلاب هستند. قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: ميهمان ويژه مراسم يوم‌ا... 22 بهمن در تهران خانواده سردار شهيد سليماني خواهند بود و در تلاشيم با مساعدت خانواده سردار از وصيت‌نامه ايشان رونمايي کنيم. نصرت‌ا... لطفي اظهارکرد: امسال در بيش از 5200 نقطه شاهد برگزاري راهپيمايي 22 بهمن خواهيم بود، که نشان دهنده استثنايي‌ترين پديده تاريخ است زيرا بعد از چهل سال چنين بزرگداشتي برپا مي‌شود. قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: امسال ان‌شاءا... هر ايراني با تمثال سردار سليماني در راهپيمايي حضور خواهد يافت. لطفي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در اين 2 هفته اخير با وجود اينکه مردم ما متقاضي برپايي راهپيمايي عليه معامله قرن بودند، ولي ما آن را موکول به روز 22 بهمن کرديم. وي ادامه داد: ويژگي ديگر يوم‌ا... 22 بهمن امسال، بسترسازي براي حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي و انتخاب افرادي صالح، انقلابي و بسيجي براي خانه ملت و برنامه‌ريزي براي کاستن از مشکلات مردم است. قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: از همه قاره‌ها انديشمندان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامي، همپاي مردم ايران متقاضي شرکت در راهپيمايي 22 بهمن بودند و ما براي ده‌ها نفر از انديشمندان، به تقاضاي خودشان دعوتنامه ارسال کرده‌ايم. در تمامي سفارتخانه و کنسولگري‌ها نيز جشن پيروزي انقلاب برگزار خواهد شد. لطفي گفت: به ياد تکبيرهاي معنوي و طنين‌ا... اکبر که عامل پيروزي انقلاب اسلامي بود و به شکرانه صلابت و اقتدار نظام ديني و سلحشوري سپاه و ارتش مقتدر ايران در شب پيروزي انقلاب از پشت بام‌ها بانگ تکبير سر داده مي‌شود و نيز سطح شهر نور افشاني خواهد شد. لطفي افزود: براي تهران رئيس‌جمهور سخنران خواهند بود و معاون اول رئيس‌جمهور در زاهدان سخنراني مي‌کنند. رئيس قوه قضائيه نيز در مشهد سخن خواهند گفت.
دعوت براي حضور در راهپيمايي
آيت‌ا... نوري همداني در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم گفت: مردم ايران اسلامي در 22 بهمن امسال هم همانند سال‌هاي گذشته با حضور پرشور خود در راهپيمايي 22 بهمن، پشتيباني و حمايت خود از انقلاب اسلامي و وحدت و اتحاد خود را به جهانيان اعلام خواهند کرد عظمت اسلام را به نمايش خواهند گذاشت. آيت‌ا... جوادي آملي مرجع تقليد شيعيان هم صبح ديروز در درس خارج فقه گفت: همه ما در راهپيمايي 22 بهمن شرکت مي‌کنيم و اين را حق خود مي‌دانيم. آيت‌ا... ناصر مکارم شيرازي در درس خارج فقه که در مسجد اعظم حرم مطهر برگزار شد با اشاره به اهميت بزرگداشت روز 22 بهمن اظهارداشت: بايد همه مردم حضور در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات را وظيفه ديني و شرعي خود بدانند و در آن شرکت کنند. مجلس خبرگان رهبري از مردم خواست در مراسم 22بهمن شرکت کنند. در بيانيه‌اي که به همين منظور صادر شده، آمده است: در آستانه چهل و يکمين سالگرد بهار انقلاب اسلامي، ضمن تبريک فرا رسيدن يوم‌ا... بيست و دوم بهمن به محضر امام عصر «ارواحنا له الفداء»، رهبر معظم انقلاب «مدظله العالي» و ملّت مسلمان و هميشه در صحنه‏ ايران اسلامي از تمامي اقشار ميهن اسلامي و عموم ملّت شهيدپرور علي‌الخصوص مسئولان جمهوري ايران اسلامي مي‌خواهد با توجه به تحولات داخلي و منطقه‌اي از ترور ناجوانمردانه سردارِ شهيد حاج قاسم سليماني تا شکسته شدن هيمنه آمريکاي تروريست و طرح معامله احمقانه، خبيثانه و شکست‌ خورده قرن و به ويژه، پيش رو بودن انتخابات حساس يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و مياندوره‌اي خبرگان رهبري که آبروي نظام و امنيت کشور به آن گره خورده است ضمن حفظ اتحاد و انسجام، همچون چهل سال گذشته با بصيرت بالاي سياسي و شعور ديني و شور انقلابي خود در راهپيمايي مردمي يوم‏ا... بيست و دوم بهمن، شرکت نموده و با حضور عظيم خود در اين راهپيمايي و نيز شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفند، با تشکيل مجلسي قوي و انقلابي، ضربه‌اي کوبنده‌ بر سياست‌هاي دشمن وارد نمايند. جامعه مدرسين حوزه علميه قم نيز با دعوت از ملت براي حضور در راهپيمايي بزرگ يوم‌ا... 22 بهمن اعلام کرد: چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام‌ا... دهه فجر را که امسال با ياد و نام سرداران سرافراز اسلام حاج قاسم سليماني، ابومهدي المهندس و ياران مقاومت همراه است، به ملت انقلابي ايران و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبريک مي‌گويد و به‌شکرانه پيروزي بر طاغوت داخلي، پيوند بي‌سابقه و باشکوه مردم با مجاهدان و قهرمانان مقاومت، رويارويي با طاغوت جهاني و همچنين به‌موجب اين پيام الهي «و ذَکِّرْهُمْ بِأَيَّامِ ا... » ، افق‌هاي روشن فراروي ملت مسلمان و انقلابي را يادآوري مي‌کند. حزب نداي ايرانيان در بيانيه‌اي از مردم براي شرکت در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کردند: حزب نداي ايرانيان با درک شرايط امروز کشور و مردم فهيم و سربلند ايران، ضمن دعوت از اقشار مختلف ملت، براي حضور در راهپيمايي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي براي نشان دادن وحدت ايران اسلامي به جهانيان و دشمنان اين مرزوبوم بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل(ره)، شهيدان والامقام و رهبر معظم انقلاب اسلامي پيمان مي‌بندد که دوشادوش ملت هميشه در صحنه با تمام قوا در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامي گام بردارد.