جا پای تاج، رکوردهای سیروان و بای سیکل ران  در ترکستان!

مصطفوی- این جا خیابان سئول است. خیابانی که دیروز حسابی پرخبر و پرماجرا بوده است.  پس از انتخاب سرمربی تیم ملی، حالا همه منتظر انتخابات فدراسیون هستند تا جانشین رسمی مهدی تاج معرفی شود.  ساعت که به 16 رسید  مهلت ثبت نام کاندیداها برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به اتمام رسید و طبق انتظارمان چهره های زیادی به ساختمان خیابان سئول رفتند. از مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بگیرید و محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون و... در این میان محمدرضا کلایی، شهردار مشهد  هم وسط میدان آمد تا شانس خود را برای فدراسیون فوتبال بسنجد اما انتخابات فدراسیون انگار
پررونق تر از این حرف هاست.  چون چهره های دیگری هم به این عرصه آمدند. مشروح این خبر را در صفحات ورزشی بخوانید.
  خواننده پاپ رکورددار جشنواره موسیقی فجر چه کسی است؟ «جشنواره سراسری سرود و آهنگ‌های انقلابی» دقیقاً 35 سال قبل راه‌اندازی شد و در سال ۶۸ به «جشنواره بین المللی موسیقی فجر» تغییر نام داد و تا به امروز هر سال به صورت متوالی در حال برگزاری است. در ادوار مختلف این رویداد، اتفاقات و تغییرات بنیادین بسیاری در ساختار آن رخ داده است؛ مثلا موسیقی پاپ برای اولین‌بار در بیست و سومین دوره این جشنواره به رسمیت شناخته شد و امسال سیزدهمین سالی است که خوانندگان پاپ در این جشنواره روی صحنه می‌روند اما چند روز پیش اسامی خواننده های حاضر در بخش پاپ سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره فجر اعلام شد اما فکر می کنید خواننده رکورددار جشنواره موسیقی فجر چه کسی است؟ صفحه ادب و هنر (11) را بخوانید.
  سرعت دوچرخه برخلاف خودرو و موتور زیاد نیست بنابراین با آن می‌توان متر به متر جابه‌جا شد و این  فرصت کافی به شما می‌دهد برای دیدن همه چیز، تامل در آن‌ها، سنجیدن و کنار آمدن با شرایط. بعضی‌ها تصور می‌کنند که سفر به کشورهای آسیای میانه از جذابیت آن‌چنانی مانند گردش در بعضی کشورهای پیشرفته دنیا برخوردار نیست اما «مسلم ایران‌نژاد» مقصد و هدف خودش را نه بر پایه مدرن بودن کشورها بلکه بر پایه بکر و خاص بودن آن‌ها بنا کرده و با رکاب زدن از ایران به شش کشور ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان، روسیه و مغولستان در فواصل زمانی مختلف سفر کرده است. در ضمیمه  زندگی سلام با این جوان اهل اردبیل گفت و گو کرده و درباره سبک زندگی مردم آسیای میانه که برخی ها به آن سرزمین  ترکستان می گویند، گپ زده ایم.