زمزمه دلنشین دعای کمیل در محل شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس


مردم به ویژه جوانان عراقی طی هفته‌های گذشته  با حضور در این مکان به یاد شهدای مقاومت و محکومیت جنایت دولت تروریست آمریکا شمع روشن می‌کنند.
اقامه نماز، خواندن دعاهای توسل و کمیل و دعای فرج برای ظهور امام عصر ارواحنا له‌الفدا از دیگر آیین‌هایی است که در مشهد شهدای مقاومت در فرودگاه بغداد برگزار می‌شود.
اوج حضور گروه‌های مختلف مردم عراق در محل عروج آسمانی شهیدان سپهبد سردار سلیمانی و مجاهد المهندس شب‌های جمعه، حوالی ساعت شهادت این اسوه‌های مقاومت و جهاد و قرائت دعا کمیل است .
جمعی از مردم عراق شب پنجشنبه شب گذشته و در پنجمین هفته شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور در محل شهادت این سرداران رشید سپاه اسلام در فرودگاه بغداد ضمن قرائت دعای کمیل اشک ماتم ریختند و به یاد این شهیدان شمع روشن کردند.


سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری تروریست آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
در واکنش به اقدام تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه  18 دی ماه و درست در همان ساعت  شهادت این دو سردار رشید سپاه اسلام ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.