برای درمان ریشه‌ای دردهای اجتماعی...

جعفر بای‪-‬ ملت شریف و صبور ایران عزیز از یک سو در حال مبارزه با دشمن تا بن دندان مسلح می‌باشد و از سوی دیگر با نفوذی‌های خائن داخلی که مجریان برنامه‌های دشمن قسم خورده‌ای هستند که تاکنون شگردهای فراوانی را برای مقابله با انقلاب شکوهمند اسلامی‌به کار بسته و خوشبختانه هیچ‌گاه موفق نشده است.
آری روابط خصمانه آمریکای جهانخوار با کشورهای تحت ستم همیشه به گونه ای است که از روش‌های تکراری، کهنه و نخ‌نما شده استفاده می‌کند که یکی از این روش ها عصبانی‌سازی توده‌های مردمی‌برای حضور در تجمعات اعتراضی است، البته در این شیوه عناصر وابسته به داخل و نفوذی های خائن، چوب لای چرخ نظام گذاشته و با ناراضی‌سازی مردم و تحریک آنان خشم اقشار مختلف را بر می‌انگیزند و برای رسیدن به خواسته‌های خویش آنها را به خیابان‌ها می‌کشانند و با تشدید خشم عمومی‌به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند. اینک لازم است دست‌نشاندگان دشمن سفاک که جرات و شهامت مقابله علنی را ندارند شناسایی نموده و مجریان نقشه‌های منحوس شیطان بزرگ را معرفی کنیم.
> مدیران نالایق و ناکارآمدی که گویا مادرزادی مدیر متولد شده‌اند و باید تا ابد مدیر باقی بمانند.
> مدیر ناکارآمدی که مدرک تحصیلی متناسب با مسئولیت پذیرفته شده را ندارد و در انجام مهارت‌های مدیریتی و بدون تخصص‌های لازم در حوزه کاری است.


> ویژه خوردن اختلاسگر و مدیران مادام‌العمر و مدیران به اصطلاح اتوبوسی، قطاری که هر جا می‌روند با دوستان و یاران در آنجا خیمه زده و با مدیریت تیمی‌مبتنی بر نظام رفاقتی، فامیلی و خویشاوندی و بدون توجه به تخصص و تبحر لازم بر اریکه قدرت تکیه داده‌اند و حکم می‌کنند.
> مدیران میز سالار، رابطه مدار و ضابطه گریز، با اندیشه‌های کهنه و سنتی، مندرس و قدیمی‌با کوتاه فکری مانند افرادی که کفش دو سایز بزرگتر به پا کرده‌اند و باری به هر جهت چون لاک پشت حرکت کرده و شعار امروز برو فردا بیا را پیشینه خود کرده‌اند.
واقعا مردم بزرگوار ایران چه گناهی کرده‌اند که چنین افراد باید بر آنان مدیریت کنند. آری مدیران انتقادناپذیر، مسئولیت گریز و قانون ستیز که مروج فرهنگ چاپلوسی و تملق هستند که صرفا با مهارت ویژه سرکار گذاری ارباب رجوع را به نوکر رجوع تبدیل کرده‌اند.
> مدیران رانتی فرصت طلب نابخرد که از مواجه شدن با مردم در هراسند چون پاسخی به مطالبات راستین مردم ندارند.
> مدیران مردم ستیز که با مدح و ثناگوی مافوق مستبد علیه مادون هستند و با ریاکاری و خودنمایی به میزهای خود چسبیده‌ و به هر قیمتی درصدد حفظ آن هستند.
> دزدان بیت‌المالی که فقط با ناراضی تراشی مردم را عصبانی کرده و با تبعیض و نابرابری به دنبال تحقق خواسته‌های اقوام و خویشان خود هستند و ...
برای حفظ نظام مقدس از دست این ضدانقلابی‌های نفوذی در قامت مدیر باید اینگونه افراد سرسپرده را به دادگاه‌های عدالت معرفی نموده و قوه قضائیه نیز نسبت به احقاق حق مردم محروم مجری عدالت علوی شوند.
اینک زمان آن فرارسیده که با بازاندیشی شرایط احراز پست مدیریتی و نظارت دقیق بر انتصابات کشور را از سوءمدیریت نجات داد و با تغییرات بنیادی از هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری به عمل آورد و با اقدامات کلینیکی به درمان ریشه‌ای و واقعی دردهای اجتماعی پرداخت.