پیام رهبر انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تاکید کردند: امسال نشست شما در میانه‌ حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه‌ عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح روز گذشته در وین قرائت شد، به این شرح است:
جوانان عزیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی
امسال نشست شما در میانه‌ حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه‌ عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادت‌ها، قدرت‌نمایی‌های نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه‌ قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه‌ فعال در عرصه‌ دانش و فناوری و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی از جوانان سراسر کشور، همه از سر بر آوردن یک پدیده‌ یکتا در جهان امروز خبر می‌دهد. پدیده‌ای که می‌تواند در آینده‌ تاریخ تاثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد. گام دوم انقلاب اسلامی باید بتواند به حول و قوه‌ الهی این پدیده را به کمال برساند و به ثمر بنشاند.
چشم امید و انتظار در این پویش حیاتی به جوانان دانشمند و فرزانه و با ایمان است و شما می‌توانید در شمار این برگزیدگان تاریخ‌ساز باشید. به امید موفقیت‌های بزرگ شما عزیزان
سایر اخبار این روزنامه
علیرضا صدقی ترومای سکوت اجتماعی وام با سود 18 درصد می‌تواند کلید حل مشکلات در بازار اجاره باشد؟ مستاجران دست به دامن وام ودیعه «ابتکار» تازه‌ترین تحولات پیرامون استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا را بررسی می‌کند تلاش ترامپ برای عبور از دیوار کوتاه سنا مالیات با نرخ صفر برای واحدهایی است که دارای بیش از ۵۰ نفر نیروی کار باشند حساب‏شدن مالیات بخش‌هایی با نرخ صفر آیا مصرف ریتالین اعتیاد‌آور است؟ شب بیداری با قرص شب امتحان «ابتکار» از تلاش اصولگرایان برای فضاسازی علیه رقیب گزارش می‌دهد استفاده ابزاری از «نام‌ها» در انتخابات پیام رهبر انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ظریف در گفت‌و‌گو با اشپیگل: فردی که به اشتباه هواپیمای اوکراینی را هدف قرار داد اکنون در زندان است دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین: دلسوزان نظام برای تجدیدنظر در رد صلاحیت‌ها تلاش کنند معاون اول رئیس‏جمهوری: نباید به موضوع استفاده از محصولات تراریخته در حوزه سیاسی پرداخت خداحافظ رفیق «ابتکار» چگونگی تاثیر محتوای کتاب‌های کودکان، بر روان آن‌ها را بررسی می‌کند نامهربانی‌های یار مهربان حواشی اعلام خبر تعیین سقف سهمیه طلاق برای هر استان بررسی شد طلاق سهمیه‌ای!