سبقت زندوکیلی، جنجال رحماندوست و توافق مبهم

 تا همین چندسال پیش چه کسی فکر می کرد فیلم و سریال های نمایش خانگی این قدر جا بیفتد که توان رقابت با تلویزیون را داشته باشد؟ اولین بار که پیمان قاسم خانی مجموعه طنز «فضانوردان می آیند » را روانه نمایش خانگی کرد، باید سال ها منتظر می ماندیم تا دوباره کارگردانی به ساخت مجموعه ای برای مخاطبان نمایش خانگی فکر کند. اما حالا، عصر «کامینگ سون» هاست. هرروز پوستری از یک فیلم یا سریال در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که قرار است به زودی به نمایش خانگی بیاید؛ فیلم و سریال هایی که با انواع و اقسام روش ها مخاطب را به سمت خود جذب می کنند. یکی  با عشق و عاشقی های افراطی، دیگری با خانه و زندگی های لاکچری و... اما این وسط خوانند گان پاپ هم بیکار نیستند وهرجور شده با تیتراژهای جذابی ذوق زده مان می کنند تا حداقل اولین قسمت از فیلمی را بخریم، ببینیم و بشنویم. حالا در تازه ترین سریال، خواب زده، اثری از سیروس مقدم به بازار آمده که تیتراژ آن را علی زندوکیلی خوانده است. به همین بهانه مروری کردیم بر تیتراژ سریال های سرزبان این روزهایمان. این که کدام خواننده بازنده است و کدام برنده؟ مطلب صفحه ادب و هنر را بخوانید.
 «گل پسرم رو قربون/ تاج سرم رو قربون.... / بزرگ بشه زن بگیره/ عروس برای من بگیره و....!» ؛شعری که منتقدان  آن  را دارای محتوایی جنسیت‌زده و به شدت زن‌ستیز می دانند و در یکی دو روز گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌‌شود و حسابی سر و صدا کرده است. اما این که چنین شعری را مصطفی رحماندوست بسراید عجیب است. البته این شعر خیلی هم تازه نیست. چون به سال 85 مربوط می شود اما چرا اکنون مطرح شده است؟ گزارشی برای جنجال این روزهای مصطفی رحماندوست نوشتیم. صفحه ادب و هنر (11)را بخوانید.
 پیروزی بزرگ در دیپلماسی ورزشی کشور یا توافق بد؟ بعد از چند روز که همه مان منتظر بودیم تا ببینیم قصه لغو میزبانی مان از بازی های قهرمانی آسیا به کجا می رسد، پنج شنبه روسای تیم های آسیایی با کنفدراسیون آسیا دیدار کردند و از یک پیروزی بزرگ در ورزش کشورمان خبر دادند.این که در مرحله برگشت گروهی میزبان رقبایمان باشیم اما پلی آف را در کشور ثالث برگزار کنیم. حالا واقعا ما پیروز این مذاکرات هستیم؟ صفحات خراسان ورزشی را بخوانید.