میوه های پروازی و کولر گازی هایی که واقعا با گاز کار می کنند!

درمان سرطان محقق می‌شود؟
 یک مطالعه فوق‌العاده از یک گروه بین‌المللی از دانشمندان، نوع جدیدی از سلول‌های ایمنی را با توانایی هدف قرار دادن و از بین بردن اغلب سلول‌های سرطانی کشف کرده که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است. این کشف قبلاً ناممکن به نظر می‌رسید، اگرچه هنوز هم روی انسان آزمایش نشده است اما امکان ایجاد تحول و یک انقلاب در ایمنی درمانی را به عنوان یک درمان جهانی برای سرطان فراهم می‌کند. کاربران هم با امید به این که برای سرطان درمانی پیدا شود، به این خبر واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «واقعا سخته دیدن بچه هایی که به خاطر سرطان، شیمی درمانی میشن.» کاربر دیگری نوشت: «به امید روزی که سبک زندگی انسان ها به شکلی تغییر کنه که شاهد این همه بیماری های عجیب و غریب و ناشناخته نباشیم.»
 
 البته که کولر گازی با برق کار می‌کند
«یعنی واقعا آقای وزیر اطلاع ندارد؟» ویدئویی در این یکی دو روز از رضا اردکانیان، وزیر نیرو منتشر شده که او خبر از تعویض کولرهای گازی فرسوده برای صرفه‌جویی در مصرف گاز می‌دهد. نقل همین خبر و انتشار این ویدئو باعث شد این اظهارنظر، واکنش‌های مختلفی بین کاربران ایجاد کند که حتی به شوخی و طنز هم کشیده شد. این کاربران برداشت‌شان این بود که جناب وزیر اطلاع ندارد کولر گازی در واقع با برق کار می‌کند. اما اگر خبر را به صورت دقیق خوانده باشیم متوجه می‌شویم منظور وزیر بد فهمیده شده است. وزیر نیرو خبر داده که یک میلیون کولر گازی در کشور نوسازی می‌شوند تا بدین وسیله برق کمتری مصرف شود. برق کمتر هم مساوی با کمتر کار کردن نیروگاه‌های تولید برقی است که عمدتا برای تولید برق از سوخت‌های فسیلی و گاز استفاده می‌کنند.
 


میوه‌ های پروازی!
این روزها خرید و فروش میوه های ممنوعه در فضای مجازی حسابی داغ شده است، در حالی که طی ماه های اخیر کمتر خبری از این میوه ها به گوش می رسید. کیفیت میوه ها در فروشگاه های اینترنتی نشان می دهد این میوه ها از طریق کولبری وارد کشور نشده اند و از آن جایی که عمده این میوه ها مربوط به نیم کره جنوبی است به نظر می رسد از طریق هواپیما به کشور قاچاق می شوند و داخل کشور با کیلویی حدود 500 هزار تومان به فروش می رسند. کاربران هم به این لاکچری بازی برخی ها واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «دیگه کار به جایی کشیده که پولدارا رو به میوه های پروازی آوردن.» کاربر دیگری نوشت: «خدا کنه خبرش نیاد که برای وارد کردن این میوه ها هم دلار دولتی یا نیمایی اختصاص دادن!»
 
ادامه ماجراهای عمو فیروز !
به‌تازگی ویدئویی از حضور فیروز کریمی در تلویزیون در فضای مجازی پربازدید شده است که او روی آنتن برنامه زنده، تلفنش را که زنگ خورده خیلی راحت جواب می‌دهد. او در میان تعجب مجریان برنامه، می‌گوید باید تماس تلفنی‌اش را پاسخ بدهد و چیزی به شخص آن سوی تلفن بگوید. مجری برنامه با خنده می‌گوید: «پس سلام ما رو هم برسونید». البته فیروز کریمی به اظهارنظرهای عجیب و طنزآمیزش معروف است و پیش از این هم از این کارهای عجیب کم انجام نداده است. کاربری نوشت: «حقیقتا من هم دوست داشتم همین جوری تو یه برنامه زنده، راحت باشم و هیچی واسم مهم نباشه» البته بعضی کاربران هم نظر دیگری داشتند. کاربری نوشت: «بالاخره یک سری رفتارهای اجتماعی رو باید آدم رعایت کنه و به نظرم درست نبود». کاربر دیگری هم نوشت: «به نظرم بهتره فیروزخان فرق بی احترامی و شوخی رو یاد بگیره.»
 
عجایب جهیزیه ای!
یکی از پیج‌های معروف در اینستاگرام یک نظرسنجی انجام داده و در استوری اش پرسیده: «عجیب‌ترین چیزی که درباره جهیزیه دیدین یا شنیدین چی بوده؟» و پاسخ های عجیب و غریبی گرفته که تعدادی از آن ها را به نمایش گذاشته است. به طور مثال کاربری در پاسخ به این سوال نوشته: «مادر شوهر دختر عموم گفت چرا سوزن نداره، فردا خشتک پسرم پاره بشه باچی بدوزه!» کاربر دیگری درباره عجیب ترین چیزی که دیده نوشت: «خونه مون گاز رومیزی داشت، من دیگه گاز نخریدم، فقط فر خریدم. خواهر شوهرم اومد گفت باید می خریدی می ذاشتین انباری.» یکی دیگر از کاربران نوشت: «عجیب ترینش آب سرد کن توی اتاق خواب (بود). حس مطب دکتر بهم دست داد.» اما یکی از عجیب ترین تجربه ها را کاربری این گونه نوشت: «مادر شوهر خواهرم روزی که داشتن جهیزیه رو می چیدند، وقتی خواستند تابلو فرششو بزنن به دیوار گفت اِوا میخ نداده مادرت؟!»
 
معروف ترین مارمولکِ پرتقال‌دوست!
این روزها ویدئویی از یک مارمولک کوچک سبز که فارغ از غوغای جهان مشغول لیس زدن یک پرتقال است، حسابی در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. منتشر کننده این ویدئو دختر 21 ساله آمریکایی بوده که اولین بار آن را روی نرم‌افزار تیک تاک منتشر کرده است و شاید فکرش را نمی‌کرده این طور مورد توجه قرار گیرد. او درباره لحظه فیلم گرفتن از این صحنه می‌گوید: «تابستان گذشته که برای عروسی خواهرم به جزیره هاوایی رفته بودیم، یک روز پس از عروسی برای خرید نارگیل تازه به ساحل رفتیم که تا زمان برش زدن نارگیل توسط فروشنده، ناگهان چیزی توجهم را جلب کرد. خوب که دقت کردم دیدم  یک مارمولک کوچک‌ درحال لیس زدن یک پرتقال بُرش خورده است. من هم بلافاصله دست به موبایل شدم و از این صحنه فیلم گرفتم».