ادامه بارش برف و باران تا روز چهارشنبه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی ایران، با ادامه فعالیت سامانه بارشی، امروز هم در شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش پراکنده برف و باران و در سواحل شمالی بارش پراکنده باران روی می‌دهد و این سامانه اواخر وقت امروز از مرز‌های شرقی کشور خارج می‌شود.
از بعدازظهر فردا سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور و بارش پراکنده برف و باران در این مناطق آغاز می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرده است روز سه‌شنبه هم سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز غربی، غرب دریای خزر و برخی مناطق مرکزی کشور فعال خواهد بود. همچنین چهارشنبه هم با تشدید فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و غربی، گستره بارش‌ها نیمه غربی و قسمت‌هایی از جنوب کشور را در برمی‌گیرد.
کارشناس هواشناسی نیز گفت: چهارشنبه برای استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و شمال ایلام بارش باران و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.


سرکرده افزود: برای جاده‌های کوهستانی البرز و شمال غرب زاگرس مرکزی بارش برف، مه غلیظ، کاهش دید و ایجاد کولاک را پیش رو داریم.
سایر اخبار این روزنامه
چگونه باید قوی شویم؟ بررسی راهکارها و موانع اقتصادی مهندسی قدرت در مکتب سلیمانی (یادداشت روز) اخبار ویژه حمله بزرگ انصارالله به ائتلاف سعودی در «مأرب» / 90 نظامی کشته و 130 تن زخمی شدند مناطق آزاد به محلی برای توزیع رانت تبدیل شده است ادامه بارش برف و باران تا روز چهارشنبه روزنامه کویتی: 16 مجروح شدید حمله موشکی عین‌الاسد به کویت منتقل شده‌اند بیانیه نمایندگان: در همکاری با آژانس بازنگری می‌کنیم بیانیه بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموخته دانشگاه شریف در محکومیت هنجارشکنی‌های اخیر تیم اطلاع‌رسانی دولت: بسته‌های خبری رئیس‌جمهور را ما تهیه ‌می‌کنیم صداوسیما فقط پخش کند! ترور سردار سلیمانی نشانه تبدیل آمریکا به «دولتی سرکش» است قوه قضائیه به پرونده 90 نماینده رد صلاحیت شده ورود کند (تا انتخابات) با ما در فضای مجازی همراه باشید چگونه باید قوی شویم؟ بررسی راهکارها و موانع اقتصادی بیانیه نمایندگان: در همکاری با آژانس بازنگری می‌کنیم چگونه باید قوی شویم؟ بررسی راهکارها و موانع اقتصادی بیانیه نمایندگان: در همکاری با آژانس بازنگری می‌کنیم