فراخوان رهبران مقاومت عراق برای مشارکت در تظاهرات میلیونی «نه به آمریکا»

بعد از درخواست مقتدی صدر برای برگزاری تظاهرات میلیونی علیه آمریکا، رهبران مقاومت عراق از مردم خواستند در این تظاهرات شرکت کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق از مردم این کشور خواست در تظاهرات میلیونی در مخالفت با اشغالگری آمریکا در عراق شرکت کنند.
قیس خزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق نیز تاکید کرد: مردم باید با شرکت در تظاهرات میلیونی این پیام را بدهند که با اشغالگری و تجاوز مخالفند.
همچنین اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش نجباء عراق در توییتر اعلام کرد: من از مردم عراق می‌خواهم در تظاهرات میلیونی با شعار "نه به آمریکا، ما تحت پرچم عراق دارای حاکمیت متحد هستیم" شرکت کنند.


گردان‌های حزب‌الله عراق نیز درخواست برگزاری مذاکرات را تایید کرد و از مردم مبارز و صبور عراق خواست در این حماسه بزرگ شرکت کنند.
وی گفت: عشایر الانبار و موصل با عشایر مرکز و جنوب در مقابله با اشغالگری آمریکا متحد خواهند شد.
ریان الکلدانی، رئیس جنبش بابلیون عراق نیز درخواست صدر را تایید کرد و از مردم خواست با اشغالگری آمریکا مقابله کنند.
روز دوشنبه نشستی میان مقتدی صدر و رهبران تعدادی از گروه‌های مقاومت عراق درباره حضور نظامی آمریکا برگزار شد.
مقتدی صدر سه‌شنبه در پیامی در توییتر مردم را به تظاهرات میلیونی علیه آمریکا فراخواند.
سایر اخبار این روزنامه
یکهزار و 780 میلیارد ریال خسارت سیل در کشور پرداخت شده است رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: 17 نامزد برای هر کرسی مجلس از یک جناح که انتخاب نمی شود کنگره ملی سرداران و 2000 شهید استان بوشهر برگزار شد رهبر انقلاب: کاری کنید روحیه جهاد و مقاومت راه قطعی نسلهای پی در پی شود مدودف استعفا داد پوتین پذیرفت فراخوان رهبران مقاومت عراق برای مشارکت در تظاهرات میلیونی «نه به آمریکا» وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس منطقه‌ای رایسینا: تنش‌های منطقه بازتابی از جهل آمریکاست در مصلی امام خمینی رحمهالله‌علیه؛ نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود تحلیل سیاسی هفته در جلسه هیات دولت تصویب شد؛ اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات وارده ناشی از حوادث غیرمترقبه به عشایر سخنگوی وزارت خارجه انگلیس: «مک ایر» به تهران برمی‌گردد دکتر جهانگیری در دیدار با خانواده یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی: جان باختن تعدادی از هموطنان به ویژه نخبگان ضایعه‌ای بزرگ برای کشور بود