یک فعال سیاسی: جریان اصولگرا با سه الی چهار لیست متفاوت در انتخابات پیش‌رو حضور پیدا می‌کند

یک فعال سیاسی گفت: اگر در تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت شوند و تعداد کاندیداهای‏شان در حد یک لیست باشد، این جریان سیاسی نیز یک ضلع انتخابات پیش‌رو خواهد بود.
غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی شما از اضلاع رقابت‌ها در فضای انتخابات98 چیست؟ اظهار کرد: به نظرم قطعا جریان اصولگرا با سه الی چهار لیست متفاوت در انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند. احمدی‌نژادی‌ها، قالیبافی‏ها، پایداری‌ها و اصولگرایان معتدل از جمله آنان هستند.
وی در ادامه خاطر‏نشان کرد که اگر در تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت شوند و تعداد کاندیداهای‏شان در حد یک لیست باشد، این جریان سیاسی نیز یک ضلع انتخابات پیش‌رو خواهد بود.
انصاری گفت: گروه‌های اصولگرایی که پیش‌تر ذکر کردم امکان تبدیل‏شدن به یک جریان سیاسی مستقل را ندارند و در نهایت ذیل جریان اصولگرایی کنشگری سیاسی دارند. به جز اصولگرایان معتدل که در قالب جامعه روحانیت مبارز و مدرسین قم فعالیت انتخاباتی خواهند کرد.
وی ادامه داد: هم پایداری‌ها که جریان رادیکال و تند هستند و هم جریان قالیباف که می‌خواهد از فضای اصولگرایی استفاده کند، به عقیده من التزامی به مبانی اصولگرایی ندارند و فرصت‏طلبانه از سبد رای اصولگرایان بهره برده و نیم‏نگاهی به رای ریزشی خاکستری دارند.
سایر اخبار این روزنامه
چرایی رسیدن مسائل اجتماعی به نقطه اعتراض در گفت‌وگوی «ابتکار» با مصطفی مهرآیین بررسی شد علیرضا صدقی وای از آن روز که از پرده برون افتد راز رئیس‌جمهوری صداقت را اولین قدم و جبران اول در حل مشکلات کشور دانست با مردم صادق باشیم وام ازدواج 50 میلیون تومان شد سنگ گرانی پیش پای زوج‌های جوان «ابتکار» گالری‌های هنری هفته آتی را مرور می‌کند گرمای هنر در زمستان کمتر از ۸ درصد منابع بانکی اشتغال فراگیر جذب شد چالش بیکاری و حکمرانی اشتغال در ایران یک تیم کامل هافبک ؛ به کی بازی می‌رسه؟ مورد شگفت انگیز سپاهان قلعه نویی! دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه به طور کامل استعفای دولتش را اعلام کرد زلزله سیاسی در مسکو دبیر شورای نگهبان: نتایج اعلام شده درباره صلاحیت داوطلبان نهایی نیست پیام ظریف به اروپا از هند آینده برجام به اقدامات شما بستگی دارد یک فعال سیاسی: جریان اصولگرا با سه الی چهار لیست متفاوت در انتخابات پیش‌رو حضور پیدا می‌کند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: حقوق جان‌باختگان سانحه هواپیمای مسافربری اوکراینی پیگیری شود