ایجاد 2400 شغل بنیاد برکت در مناطق محروم یزد

7 مجری و تسهیل‌گر بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی تا پایان سال، 2400 شغل را در استان یزد عملیاتی خواهند کرد.
به گفته‌ معاون توسعه‌ کارآفرینی اجتماع‌محور بنیاد برکت، بنابر تاکیدات رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص تلاش جدی برای اشتغال‌زایی، مردمی کردن اقتصاد و رونق تولید در کشور، تا پایان سال جاری یک‌هزار طرح اشتغال‌زایی برکت در قالب مدل اقتصادی «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال برکت) در استان یزد به بهره‌برداری خواهد رسید. آغاز به کار این تعداد طرح اشتغال‌زایی، ایجاد 2400 شغل را به دنبال خواهد داشت.
رضا راضی‌زاده با بیان این مطلب افزود: 5 شهرستان خاتم، بهاباد، مهریز، بافق و ابرکوه و 300 روستای توابع این شهرها به عنوان نقاط هدف اشتغال‌زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام مشخص شده‌اند و فرآیند کار در این مناطق توسط تسهیل‌گران بنیاد آغاز شده است.
وی اعتبار پیش‌بینی شده برای ایجاد این تعداد طرح اشتغال‌زایی را بالغ بر 900 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: 7 مجری و تسهیل‌گر بنیاد برکت در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.
معاون توسعه‌ کارآفرینی اجتماع‌محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: این مشاغل با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه در رسته‌های شغلی پرورش مرغ بومی و بوقلمون، صنایع دستی، پرورش دام سبک، کیک و شیرینی‌پزی و... ایجاد خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
بهره‌برداری از 2 میلیارد دلار طرح پتروشیمی تا پایان امسال 3000 امدادگر درحال کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان پلوسی: ترامپ سال آینده پیروزی در انتخابات را نمی‌بیند عطوان: گسترش ماموریت ناتو به معنی اشغال عراق است عذرخواهی دولت از ملت، افکار عمومی و روزنامه نگاران سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد شناسایی پیکر 50 تن از جان باختگان هواپیمای اوکراینی وزیر نفت در جلسه علنی مجلس تاکید کرد نیاز 10 میلیارد دلاری برای بهینه‌سازی پالایشگاه‌ها حمایت مجدد اروپا و روسیه از حفظ برجام و کاهش تنش‌ها سومین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پنجشنبه در سالن اجلاس سران در تهران برگزار می‌شود مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد ایجاد 2400 شغل بنیاد برکت در مناطق محروم یزد مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم اعلام کرد اخذ 6000 مجوز استخدام عضو هیات علمی حضور دکتر جهانگیری در منزل دو تن از جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی؛ معاون اول رئیس جمهور: از عمق جان به همه بازماندگان این حادثه تسلیت می‌گویم این سفیر، عنصر نامطلوب است