رهبر انقلاب در پی سیلاب سیستان از وقوع خسارت‌های بیشتر جلوگیری شود

در پی مشکلات پدیدآمده از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب‏شرقی کشور، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی را به یاری هرچه بیشتر مردم عزیز آن مناطق فراخواندند.
به گزارش ایسنا، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
بارندگی‌های شدید در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط دیگر در جنوب‏شرقی کشور که به آب‌گرفتگی مشکل‌ساز برای مردم و در مواردی ویرانگر و خسارت‌بار انجامیده است، ایجاب می‌کند که در کنار خدمات‌رسانی قابل تقدیری که تاکنون صورت گرفته است، دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی هرچه بیشتر به یاری مردم عزیز آن سامان شتافته و از وقوع خسارت‌های بیشتر جلوگیری نمایند.


از خداوند متعال خیر و برکت ماندگار برای همگان مسالت می‏کنم.
سیّدعلی خامنه‌ای»
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» موضوع جانشینی هیثم بن طارق به جای سلطان قابوس را بررسی می‌کند محمدرضا ستاری دردهای بی‏درمان خاورمیانه «ابتکار» از دلایل ثبات نرخ دلار گزارش می‌دهد ثبات، مهمان تازه بازار ارز مشاوران رسانه‌ای گاهی بخش‌هایی از حقایق را به مسئولان منتقل نمی‌کنند چه کسانی به مسئولان مشاوره می‌دهند؟ آیا اتفاقات رخ داده در چند ماه اخیر فکر مهاجرت را در ذهن ایرانیان بیشتر از پیش زنده کرده است؟ «ابتکار» از رویکرد اصلاح‌طلبان بعد از بررسی صلاحیت‌ کاندیداها گزارش می‌دهد اصلاحات دوباره در بن‌بست انتخابات مردم و مسئولان محلی سیستان و بلوچستان از ناکافی بودن کمک‌ها به سیل‌زدگان این استان خبر می‌دهند رهبر انقلاب در پی سیلاب سیستان از وقوع خسارت‌های بیشتر جلوگیری شود رئیس قوه قضائیه: در رسیدگی به پرونده سقوط هواپیما، عدالت اجرا خواهد شد شورای نگهبان: داوطلبان تایید صلاحیت‌نشده شکایت خود را اعلام کنند سازمان همکاری اسلامی استفاده از پتانسیل‏ها و ظرفیت‏‏ها