پرسه در فضای مجــازی


روز گذشته در واکنش به جنایت ارتش آمریکا در حمله به پایگاه نیروهای مقاومت، سفارت این کشور در عراق به آتش کشیده شد تا بار دیگر رسوایی و روسیاهی برای شیطان بزرگ در غرب آسیا رقم بخورد. این اتفاق با موجی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی همراه بود که منجر به داغ شدن هشتگ‌های عراق و سفارت آمریکا شد؛ انتشار این واکنش‌ها توسط کیهان به منزله تأیید آنها نیست.
 محمدرضا آرمون: «شنیدی می‌گن با این کارت گور خودتو کندی همین جاست. آمریکا که با خلأ دولت، متشنج کردن عراق، حمایت و جان دوباره دادن به داعش داشت خنده مستانه می‌کرد با حمله به پایگاه مقاومت سند خداحافظی از منطقه را امضاکرد. ملت دوست و برادر عراق بدانند با وجود سفارت آمریکا فتنه پایانی ندارد.»
 آسید: «برخلاف تفاله‌های بعثی و نفوذی‌های آمریکا در عراق که در تاریکی شب و با روی پوشیده به کنسولگری ایران در نجف (نه حتی سفارتخانه ایران در بغداد) حمله می‌کند، بروبچه‌های مقاومت عراق، در روزِ روشن و با هویت معلوم، پاسخ شرارت‌های ارتش تروریست آمریکا را می‌دهند.»
 تقی دژاکام: «پرچم‌های حزب‌الله عراق بر فراز دیوارهای سفارت ایالات متحده! آمریکا در بغداد به اهتزاز درآمد. در روز روشن و نه در شب تاریک، با چهره‌های مشخص و نه نقاب‌زده!»


 بهشت آسمانی: «مردم عراق امروز مراسم رمی جمرات رو به خوبی برگزار کردن تا نشون بدن دوران شیطان صفتان آمریکایی رو به افول هست و هیچ دستی برتر و بالاتر از دست خدا نیست.»
 محسن خسروی: «یه زمانی آمریکا ۲۵ نفر که نه، ۲۵۰ هزار نفر رو با هم قتل عام می‌کرد، کسی هم جرأت نداشت بهش بگه «تو»؛ به این میگن افول تدریجی قدرت.»
 حمید سعید فیروزه: «دوشنبه نهم دی ماه در ایران! سه شنبه دهم دی ماه در عراق! و... با همین فرمون بریم جلو ان‌شاءالله تا آخر هفته می‌رسیم بالای سر زندگی سگی اسرائیلی‌ها و ریشه فتنه رو می‌زنیم!»
 آمیرزای قزوینی: «کریسمس مبارک یانکی! آمریکا سال نو میلادی را با آتش سفارتخانه‌اش در عراق آغاز کرد، تا آخر سال زبانه‌های این آتش، دامن اسرائیل و آل‌سعود را خواهد گرفت.»
 محمد شیروانی: «می‌دونی چرا در آمریکا هیچوقت کودتا نمی‌شه؟! چون آمریکا در واشنگتن سفارت نداره! این جمله رو نگرو پونته، یکی از سیاستمداران بزرگ آمریکایی گفته!»
 حامد حسین عسگری: «جاسوسخانه شیطان بزرگ در بغداد تسخیر بشه یا نشه، مهم شکستن هیمنه احمقانه آمریکاست که به برکت خون شهدای الحشدالشعبی و همه مدافعان حرم محقق شده و دیر یا زود کار رو تموم خواهد کرد؛ ولو اینکه پادوهای رسانه‌ای آمریکا، ترجیح بدن فردا با تیترهای دیگه، جای جلاد و شهید رو عوض کنند!»
 امیر یوسف محبی: «داداشای گل عراقی، اگه میخواهید بگیرید، فقط سریعتر تا اسناد لانه جاسوسی‌تون رو از بین نبردن، نسل‌های بعدتون خیلی بهشون نیاز دارند؛ دم اونهایی که ۴۰ سال پیش با معجزه اسناد از بین رفته لانه جاسوسی در ایران رو احیا کردند، گرم.»
 امیرحسین ثابتی: «باید به مردم عراق تبریک گفت که بالاخره با تجمع مقابل سفارت آمریکا چشم فتنه را دارند کور می‌کنند، اگر این جاسوسخانه به درستی تسخیر شود هم امنیت به عراق بازخواهد گشت و هم وحدت واقعی بین دلسوزان عراق شکل خواهد گرفت و از این به بعد بسیج دانشجویی عراق هم یک ساختمان بزرگ خواهد داشت.»
 حامد صراف پور: «آتش در لانه گرگ ها! دیوار اصلی سفارت آمریکا توسط مردم خشمگین عراق به آتش کشیده شد. فتنه‌ای که آمریکا علیه ایران آغاز کرده بود، اینک‌گریبان خودش را گرفته است! سفیر آمریکا از عراق‌گریخته است و ترامپ به التماس افتاده که دولت عراق از سفارت آمریکا حفاظت کند!»
 علیرضا یونسی: «چه تحقیری! بزرگترین ابرقدرت تاریخ باشی، ۴هزار میلیارد خرج‌اشغال عراق کرده باشی، ده‌ها رسانه‌ات از صبح تا شب ایران را مقصر نشان دهد، آن وقت وسط بغداد سفارتت را آتش بزنند و پوزه‌ات را خاک بمالند. آنهم نه در شب تاریک، با نقاب و ترسیده. بلکه روز روشن با صورت‌های عیان و مفتخر...»