بهره‌برداری از ۱۳۰ واحد مسکونی و ۵۶۱۶ طرح محرومیت‌زدایی در ایلام

سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در مراسم افتتاح ۱۳۰ واحد مسکونی و ۵ هزار و ۶۱۶ طرح محرومیت زدایی در استان ایلام اظهارداشت: امروز در کشور شاهد تشکیل جبهه واحدی از سوی مردم و مسئولان برای ایستادگی در مقابل دشمنان هستیم که این جبهه باعث شکسته شدن تحریم‌ها شده است. وی بیان داشت: ملت ایران در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با مقاومت و ایستادگی در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کرده‌اند. سردار سلیمانی تصریح کرد: در طول دفاع مقدس نیز شاهد تشکیل همین نهضت مقاومت بودیم که باعث عقب نشینی دشمن بعثی شد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز شاهد ایجاد یک گفتمان جدید در جهان هستیم و آن گفتمان انقلاب اسلامی است که باعث ایجاد فرهنگ مقاومت در دنیا شده است. وی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ مقاومت به تأسی از انقلاب اسلامی به کشور‌های دیگر منتقل شده است، افزود: نظام استکبار با تمام توان در تلاش است که کشور را دچار مشکلات اقتصادی کند.
سردار سلیمانی ادامه داد: امروز شاهد شکسته شدن تحریم‌ها و نقشه‌های دشمنان هستیم و مسئله قطع وابستگی بودجه کشور از نفت باعث پیشرفت و آبادانی خواهد شد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بسیج و سپاه با تمام توان خود برای توسعه روستا‌ها و مناطق کم برخوردار پای کار هستند تا تمامی مشکلات روستا‌های کم برخوردار تا آخرین مورد حل شود.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه اقدامات محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و ایجاد مسکن برای نیازمندان در سال ۹۹ نیز ادامه دارد، افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در روستا‌های کم برخوردار با همکاری سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.
وی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی کمک به هموطنان در نقاط کم برخوردار و تحقق اقتصاد مقاومتی در روستا‌ها است. همچنین روز گذشته با حضور سردار سلیمانی، آیین اهدای منازل مسکونی به مددجویان به صورت نمادین با اهدای یک باب منزل مسکونی به مددجوی کمیته امداد در روستای قجر از توابع شهرستان ایلام برگزار شد. برای ساخت هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ایلام بود. همچنین دیروز با حضور سردار سلیمانی از ۵ هزار طرح محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.