انصارالله: ادعای عربستان درباره پایان جنگ در یمن تبلیغات رسانه‌ای است

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی بیانیه پایانی چهلمین نشست شورای همکاری خلیج فارس را خصمانه خواند.
به گزارش ایسنا، محمدعلی الحوثی در گفت‌وگو با روزنامه الثوره با اشاره به نشست اخیر سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، اظهار کرد: بیانیه پایانی این نشست درواقع یک بیانیه سعودی بوده و بیانگر رویکرد خصمانه علیه یمن است.وی افزود: بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس بیانگر تسلط سعودی‌ها بر این شورا است.
الحوثی گفت: ائتلاف متجاوز عربی همچنان به تجاوز خود ادامه می‌دهد و هیچ پاسخ مثبتی به طرح صلح مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن نداده است.
این مقام یمنی در ادامه تصریح کرد: برخلاف اظهارات برخی از مقامات سعودی، تجاوزات نه تنها متوقف نشده بلکه در سطوح مختلف شدت گرفته است.اظهارات مقامات سعودی درباره توقف جنگ در یمن تنها جنبه رسانه‌ای داشته و هیچ مصداق واقعی ندارد.


در همین حال رسانه‌های عربستان از کشته شدن 6 نظامی سعودی در درگیری‌های اخیر با نیروهای ارتش یمن در جنوب عربستان خبر دادند.
شبکه الجزیره به نقل از این رسانه‌ها نوشت شش نظامی سعودی در درگیری‌های اخیر با یمنی‌ها در مرز جنوبی عربستان با یمن کشته شده‌اند.رسانه‌های سعودی طی هفته گذشته، در اخبار جداگانه از کشته شدن این نظامیان خبر داده بودند. به عنوان مثال خبرگزاری واس عربستان، در چهار خبر جداگانه، به اقامه نماز میت بر جنازه این نظامیان اشاره کرده یا از عیادت مقامات منطقه‌ای از خانواده‌های نظامیان کشته خبر منتشر کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
موافقت بانک مرکزی با افزایش سقف وام مسکن تلاش مخالفان FATF برای به بن‌بست کشاندن دولت پس از ماه‌ها معطلی استیضاح وزیر کشور در دستور کار مجلس قرار گرفت ماهاتیر محمد: مالزی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران حمایت نمی‌کند ساکنان اوکیناوای ژاپن خواستار برچیدن پایگاه‌های آمریکا شدند اعتراض هزاران الجزایری به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری انتقاد شدیداللحن وزیر خارجه چین از آمریکا با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش آموز تصویب نهایی 8 قطعنامه علیه اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل رونمایی از ربات اجتماعی در هفته پژوهش «سورنا» شناسنامه‌دار شد ضرب‌الاجل یک ماهه کنگره آمریکا به سیا برای اعلام قاتلان قاشقچی نهادها و موسسات وابسته به مقتدی صدر در عراق به مدت یک سال تعطیل شد انصارالله: ادعای عربستان درباره پایان جنگ در یمن تبلیغات رسانه‌ای است عمر البشیر به 2 سال حبس در یک مرکز اصلاح اجتماعی محکوم شد معرفی کتاب دادرسی در یک مرحله براساس فقه امامیه و قواعد حقوقی محمد علی نجفی به هفت سال و نه ماه حبس محکوم شد تمامی مدارس استان تهران امروز تعطیل است در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست دکتر روحانی؛ راههای توسعه و تقویت شبکه ملی اطلاعات بررسی شد نقشه راه دشمنان عراق