لیگ قهرمانان برای شاگردان کالدرون بعد از دربی آغاز می‌شود زمستان سخت در انتظار پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها بازی‌های حساسی در زمستان دارند. روز سه‌شنبه‌ قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. پرسپولیس و سپاهان دو نماینده ایران هستند که مستقیما به این رقابت‌ها صعود کرده‌اند و استقلال و شهرخودرو هم این شانس را دارند که بعد از برتری مقابل دو حریف خود در پلی‌آف، به مرحله گروهی صعود کنند. پرسپولیسی‌ها کار سختی در زمستان و آغاز لیگ قهرمانان دارند. در این گزارش برنامه نمایندگان ایران در مرحله رفت این رقابت‌ها را بررسی کرده‌ایم.
زمستان سخت مقابل شاگردان کالدرون
به گزارش وب سایت نود، پرسپولیسی‌ها که دربی رفت را از رقیب سنتی خود برده‌اند، هفدهم بهمن ماه در دربی برگشت به میدان می‌روند. شاگردان کالدرون 5 روز بعد از دربی در قطر کار خود را در لیگ قهرمان آسیا آغاز می‌کنند و به مصاف الدحیل می‌روند. اولین بازی خانگی پرسپولیس در لیگ قهرمانان این فصل، یک هفته بعد در ورزشگاه آزادی و مقابل شارجه امارات برگزار می‌شود. بعد از دو بازی مقابل الدحیل و شارجه، پرسپولیسی‌ها در روزهای چهارم و هشتم اسفندماه دو بازی حساس در لیگ برتر مقابل سپاهان در اصفهان و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. شاگردان کالدرون با گذشتن از دو بازی سخت در لیگ برتر که کمتر از پنج روز با هم فاصله دارند، باید در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی خود در بازی‌ای که در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود اما پرسپولیسی‌ها میزبان هستند به مصاف شاگردان پائولو سرجیو در تیم التعاون عربستان بروند.
با توجه به برنامه‌ای که پرسپولیسی‌ها دارند، شاگردان کالدرون در 25 روز 6 بازی مهم مقابل استقلال، الدحیل، شارجه، سپاهان، شهرخودرو و التعاون را پشت سر می‌گذارند تا زمستانی سخت را پیش روی خود ببینند.


تقابل با السد و پرسپولیس در 5 روز
شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان بازی‌هایشان در لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود. زردپوشان اصفهانی که شانزدهم بهمن ماه به خانه نفت مسجد سلیمان می‌روند، 6 روز بعد کار خود در لیگ قهرمانان آسیا را آغاز می‌کنند. سپاهانی‌ها دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را روز بیست و نهم بهمن ماه در قطر مقابل السد برگزار می‌کنند. 5 روز بعد از جدال سخت مقابل السد قطر، شاگردان امیر قلعه‌نویی باید یک بازی حساس را مقابل پرسپولیس در اصفهان برگزار کنند. بعد از بازی حساس مقابل پرسپولیس، در روز هشتم اسفندماه سپاهانی‌ها به مصاف همشهری خود ذوب‌آهن در دربی اصفهان می‌روند. سیزدهم اسفندماه هم آخرین بازی سپاهان در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان در زمین بی‌طرف که میزبان آن سپاهان است، برگزار می‌شود. سپاهانی‌ها در 27 روز 6 بار باید به میدان بروند.
راه راحت‌تر استقلالی‌ها در‌صورت صعود به مرحله گروهی
استقلالی‌ها که قبل از مرحله گروهی باید در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند اگر بتوانند از سد حریف خود در پلی‌آف بگذرند و خود را به مرحله گروهی برسانند، بعد از دربی که در روز هفدهم بهمن ماه برگزار می‌شود اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را 4 روز بعد در روز بیست و یکم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی مقابل الشرطه عراق برگزار می‌کنند. استقلالی‌ها یک هفته بعد در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند. آبی‌پوشان پایتخت بعد از دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا، در روزهای سوم و هفتم اسفندماه در دو بازی خود در لیگ برتر به مصاف تیم‌های ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی و گل‌گهر در سیرجان می‌روند. بازی آخر استقلال در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز دوازهم اسفندماه در امارات مقابل الوحده برگزار می‌شود. استقلالی‌ها هم مانند پرسپولیس در 25 روز 6 بار باید به میدان بروند. البته آبی‌پوشان پایتخت به دلیل اینکه باید در پلی‌آف هم بازی کنند، برنامه‌ فشرده‌تری قبل از شروع مرحله گروهی خواهند داشت.
6 بازی در 26 روز برای شاگردان گل‌محمدی
شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم شهرخودرو اگر بتوانند خود را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسانند، 4 روز بعد از بازی مقابل فولاد باید اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الهلال عربستان در زمین بی‌‌طرف در بازی‌ای که میهمان هستند، برگزار کنند. یک هفته بعد از جدال با الهلال در اولین میزبانی شهرخودرو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شاگردان گل‌محمدی روز بیست و هشتم بهمن ماه پذیرای پاختاکور ازبکستان هستند. بعد از دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا، شهرخودرویی‌ها در روزهای سوم و هشتم اسفند ماه به مصاف نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس می‌روند. بازی آخر شهرخودرو در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سیزدهم اسفند ماه در مشهد مقابل شباب‌الاهلی امارات برگزار می‌شود تا شاگردان گل‌محمدی هم در 26 روز 6 بازی انجام دهند.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر راه و شهر‌سازی: طرح مسکن ملی برای قشر متوسط به پایین نیست در حسرت یک سقف! علیرضا صدقی یک فاجعه با طرح «ما» و «آن‌ها» «ابتکار» چهلمین نشست شورای همکاری خلیج فارس را بررسی می‌کند شورای ضد همکاری آیا طرح جدید شهرداری پایتخت می‌تواند رفتارهای موتورسواران را ساماندهی کند؟ اما و اگرهای «موتورسوار خوب» «ابتکار» برخی از نمایشگاه‌های هنری هفته آینده را مرور می‌کند رنگی از طبیعت بر بوم هنر بر‏اساس قانون‌های توسعه کشور، دولت‌ها‏ موظف به اصلاح قیمت حامل‌های انرژی هستند مخالفان دیروز مردم، مخالفان امروز دولت لیگ قهرمانان برای شاگردان کالدرون بعد از دربی آغاز می‌شود زمستان سخت در انتظار پرسپولیس آیات یزدی و مصباح برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی کردند شیخین در سودای خبرگان رئیس‌جمهوری در جلسه هیئت دولت: هیچ چیزی از مردم مخفی نماند تذکر آیت‌الله جنتی به هیئت‌های اجرایی در بررسی صلاحیت‌ها با دقت عمل کنند معاون اول رئیس‏جمهوری: تجهیز ناوگان حمل‏ونقل عمومی پایتخت و کلان‏شهرها ضروری است گزارش قاطع گوترش و سکوت عربستان امیر سیاری: ارتش خلاء بودجه‌ای خود را با خلاقیت، ابتکار و روحیه جهادی پر کرده است