نماینده کنست رژیم صهیونیستی: جهان بدون نتانیاهو و ترامپ بهتر خواهد بود

یک نماینده کنست رژیم صهیونیستی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا و انتخابات پارلمانی احتمالی در سرزمین‌های اشغالی گفت: جهان در سال 2020 بدون "دونالد ترامپ" و "بنیامین نتانیاهو" بسیار بهتر خواهد بود.
به گزارش تارنمای شبکه "سما" نیوز فلسطین، "احمد الطیبی" رهبر جنبش عرب‌ها برای تغییر در کنست رژیم صهیونیستی افزود: با مشارکت بیشتر رای دهندگان عرب در انتخابات آینده کنست، نتانیاهو را حذف می‌کنیم.وی گفت تلاش خواهد کرد که فهرست مشترک احزاب عرب کنست در انتخابات احتمالی آینده در سرزمین‌های اشغالی کرسی‌های بیشتری بدست آورد.
پس از ناکامی گانتس و نتانیاهو در تشکیل کابینه ائتلافی، "رووین ریولین" رئیس رژیم صهیونیستی یکم آذرماه ادلشتاین رئیس کنست را مامور تشکیل کابینه کرد.کنست تنها هفت روز دیگر مهلت دارد تا رای 61 نماینده را برای حمایت از یکی از اعضای کنست و معرفی وی به رئیس رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه جلب کند.
در صورتی که رئیس کنست فردی را برای تشکیل کابینه معرفی کند، وی نیز 14 روز ازسوی رئیس رژیم صهیونیستی مهلت خواهد داشت تا کابینه ائتلافی تشکیل دهد و در صورت شکست، انتخابات زودهنگام دیگری در سرزمین‌های اشغالی برگزار خواهد شد.
ساکنان سرزمین‌های اشغالی امسال دو بار در 20 فروردین و 26 شهریور ماه برای انتخابات کنست به پای صندوق‌های رای رفتند، اما همچنان تشکیل دولت رژیم صهیونیستی با مشکل رو به رو است.