خبر

عضو هيات رئيسه مجلس از احتمال عصبي کردن روحاني در جلسه تقديم لايحه بودجه سال 99 به مجلس خبر داد. عليرضا رحيمي، نماينده مجلس در توئيتي درباره نقشه احتمالي افراطيون در جلسه امروز مجلس نوشت: «امروز و در جلسه تقديم لايحه بودجه 1399 به مجلس توسط رئيس جمهور، سناريوي فريادهاي بدلي و هتاکي به روحاني و عصبي کردن او از سوي افراطيون با بهانه بنزين قابل پيش بيني است. آنان که دنبال مجلس نو و انقلابي هستند نيز چراغ سبز نشان داده و منتظر روزي نو با هتاکي دوستانشان در مجلس هستند.»
 
رئيس پليس بين الملل ناجا از بازداشت و استرداد متهم 12ميليارد ريالي به کشور خبر داد. سردار هادي شيرزاد اظهار کرد: در پي اعلام مراجع قضائي، پليس بين‌الملل مطلع شد که فردي به اتهام خيانت در امانت به مبلغ 12 ميليارد ريال، (پس از جلب اعتماد يکي از شهروندان از طريق اخذ وکالت و فروش ملک مورد وکالت شاکي)، به يکي از کشورهاي منطقه متواري شده، بلافاصله موضوع تحت پيگيري قرار گرفت. وي ادامه داد: اينترپل تهران با توجه به ناشناخته بودن محل اختفاي متهم، عليه وي اعلان قرمز صادر و با استفاده از بانک‌هاي اطلاعاتي سازمان اينترپل، محل اختفاي وي شناسايي و هماهنگي‌هاي لازم براي ارسال مدارک مورد نياز براي استرداد متهم صورت گرفت. رئيس پليس بين‌الملل ناجا تصريح کرد: در نهايت با همکاري اينترپل کشور مربوطه متهم از طريق يکي از فرودگاه‌هاي بين‌المللي به کشور انتقال و تحويل مقامات قضائي شد.
 


 
رئيس اداره ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات آموزش و پرورش البرز گفت: بر اساس گزارشي که از دبيرستان شيخ مفيد به دستمان رسيد چند نفر از دانش آموزان توسط مدير مدرسه تنبيه بدني شده‌اند. امير والي پور افزود: در هماهنگي و بررسي‌هاي صورت گرفته با مسئول ارزيابي ناحيه4، پرونده اين مدير براي رسيدگي به هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري کارکنان دولت ارسال شد تا متناسب با جرم‌مجازات اعمال شود. وي در پاسخ به نوع مجازاتي که در چنين شرايطي در نظر گرفته مي‌شود، به «ايسنا» گفت: معمولا در اين شرايط اجازه ادامه کار به متخلف داده نمي‌شود و احتمال تعليق مدير متخلف از کار وجود دارد. وي افزود: بخشنامه‌اي از اداره ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات وزارتخانه ارسال شده که ساز و کار رسيدگي به تخلفات تنبيه بدني را مشخص مي‌کند و طي بخشنامه‌اي به مدارس ابلاغ مي‌شود.