وزارت اطلاعات: عوامل پروژه انفجار و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی دستگیر شدند

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام داشت: پروژه انفجار، آتش‌سوزی و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی ناکام ماند و با بررسی و پیگیری صورت گرفته عناصر اصلی این پروژه خبیثانه شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: وزارت اطلاعات یک هسته افراطی که با بریدن شیلنگ و باز گذاشتن شیرگاز آشپزخانه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علم صنعت به دنبال انفجار، آتش‌سوزی و کشته‌سازی بودند به لطف خدا، هوشیاری دانشجویان و تلاش ماموران حراست ناکام ماندند.
این اطلاعیه افزود: با بررسی و پیگیری صورت گرفته عناصر اصلی این پروژه خبیثانه شناسایی و دستگیر شدند. این افراد که در اغتشاشات اخیر نیز شرکت و اقدامات ایذایی داشته‌اند، در تحقیقات اولیه ایجاد شوک به افکار عمومی و جامعه دانشجویی را در آستانه شانزدهم آذر جزء اهداف خود اعلام کرده‌اند.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: در این پروژه مقرر بود این اقدام، حادثه‌ای ناشی از معیوب بودن سیستم آشپزخانه خوابگاه 200 نفره دانشجویان وانمود شود و نظام مقصر این فاجعه قلمداد شود.


تکذیب دستگیری تعدادی بسیجی در تجمعات اخیر
همچنین وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای ادعای بی‌بی‌سی مبنی بر دستگیری تعدادی بسیجی در اغتشاشات را تکذیب کرد.
روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر رسانه معاند بی‌بی سی در خصوص دستگیری تعدادی از بسیجیان را تکذیب کرد.
بی‌بی‌سی در گزارشی مدعی شده بود در جریان اغتشاشات آبان ماه 98 تعدادی از بسیجیان توسط نهادهای امنیتی بازداشت شده بودند.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سازمان غذا و دارو: ذخایر دارویی کشور اطمینان بخش است تاکید آیت‌الله سیستانی بر انجام اصلاحات واقعی در عراق و تعیین نخست‌وزیر بدون مداخلات خارجی با مردم دوست باشید - مردم، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند زنگنه خطاب به برخی اعضای اوپک: هیچ محدودیتی برای تولید نفت ایران نمی‌پذیرم در پایان چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام شد ایران و 1+4 در حمایت از برجام و تعهد به آن متحد هستند چین: آمریکا سیاست غلط اعمال فشار علیه ایران را متوقف کند تظاهرات گسترده در بغداد در حمایت از مرجعیت دینی سازمان ملل: ارتش میانمار قصد دارد اقلیت روهینجا را نابود کند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رسماً دستور استیضاح ترامپ را صادر کرد وزارت اطلاعات: عوامل پروژه انفجار و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی دستگیر شدند یادداشت مدیرمسئول از انبار باروت تا انبان نان رئیس سازمان بهزیستی: هزینه آزمایش‌ ژنتیک برای افراد تحت پوشش رایگان است زیرگذر استاد معین 22 بهمن به بهره‌برداری می‌رسد واکنش سفارت تهران در لندن به انتشار سندی جعلی با هدف تخریب روابط ایران با برخی کشورها معاون اول رئیس‌جمهور: سازوکارهای لازم را برای اعمال حق اعتراض مردم تمهید کنیم