رئیس جمهور: هیات بررسی نحوه جبران خسارات شهروندان در حوادث آبان‌ماه تشکیل شود

رئیس جمهور دستور داد تا هیاتی برای بررسی نحوه جبران خسارات شهروندانی که در حوادث هفته پایانی آبان ماه دچار آسیب شده‌اند، تشکیل شود.
طبق دستور دکترروحانی، این هیات متشکل از وزیران کشور، دادگستری و معاون حقوقی رئیس جمهوری موظف شده که ضمن بررسی حقوقی، اجتماعی و اقتصادی موضوع، نحوه جبران خسارات را مشخص و گزارش نهایی را در اسرع وقت به رئیس جمهوری ارائه کند.
‌در جریان حوادث هفته پایانی آبان ماه، گروهی از شهروندان دچار صدمات و آسیب‌هایی شدند که این دستور زمینه جبران لطمات و خسارات آنان را مهیا می‌کند.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر آموزش و پرورش: حدود یک میلیون تومان به حقوق معلمان اضافه می‌شود دستور رهبری در پاسخ به گزارش دبیر شورای عالی امنیت ملی پیرامون اتفاقات اخیر دلجویی، پرداخت دیه و توجه به خانواده ها به بهانه روز جهانی معلولین مناسب سازی فضاهای شهری و اماکن عمومی،نیاز ضروری افراد کم توان جسمی افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو و شعار طنزگونه کنترل قیمت‌ها! رئیس جمهور در همایش بیمه و توسعه: تحریم‌ها را کنار بگذارند، مذاکره می‌کنیم *به مناسبت چهارده آذر سالروز درگذشت نگاهی به حیات علمی و عملی میرزا طاهر تنکابنی تجمع علیه ترامپ و سیاست‌هایش در لندن افشای اسامی 4 کشور عربی که تل‌آویو به دنبال امضای توافق با آنهاست وزیر بهداشت: موج آنفلوآنزا تا 10 روز دیگر فروکش می‌کند تحلیل سیاسی هفته هیات دولت لایحه بودجه سال 1399 کل کشور را تصویب کرد معاون اول رئیس جمهور: طرح‌های آبی و خاکی کشور از افتخارات نظام و دولت است رئیس جمهور: هیات بررسی نحوه جبران خسارات شهروندان در حوادث آبان‌ماه تشکیل شود