حسام‌الدین آشنا: همه ما باید پاسخگوی کشته‌شدگان بی‌گناه باشیم

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری گفت: هیچ کس ادعا نکرده است تمام افرادی که برای اعتراض به خیابان آمدند، اغتشاشگر بوده‌اند. به طور قطع تمام مسئولانی که باید در‌این‌باره پاسخ بدهند، پاسخ‌ خواهند داد.
به گزارش ایلنا، حسام‌‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری در ارتباط با اعتراضات اخیر در کشور و در پاسخ به این پرسش که آیا تمام افرادی که اعتراض‌ داشتند، اغتشاشگر بوده‌اند؟ گفت: هیچ کس چنین ادعایی نکرده، تمام افرادی که برای اعتراض به خیابان آمدند، اغتشاشگر بودند. البته رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در ارتباط با این افراد توضیحات لازم را داده است و به طور قطع تمام مسئولانی که باید در‌این‌باره پاسخ بدهند، پاسخ‌ خواهند داد.
آشنا در پاسخ به این پرسش که بالاخره افراد در خیابان را چه باید تلقی کنیم؟ گفت: در این رابطه مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و وزیر کشور صحبت کرده‌اند. هیچ کس اظهار نکرده است که تمام افراد اشرار بودند. هویت افرادی که در اعتراضات شرکت داشته‌اند، کاملا تفکیک شده است و هیچ گاه گفته نشده است که تمام افرادی که اعتراض کرده‌اند، اشرار هستند.
وی در پاسخ به پرسشی درباره هویت افراد کشته‌شده در اعتراضات گفت: کشته‌شدگان نیز حتما باید فرد به فرد بررسی شوند.
مشاور رئیس‌جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا دولت در ارتباط با افرادی که بی‌گناه کشته شده‌اند، پاسخی خواهد داد، اظهار کرد: فکر می‌کنم همه ما باید پاسخگو باشیم.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» جابه‌جایی مسئولان سیاست خارجی اروپا را بررسی می‌کند خداحافظی موگرینی با اتحادیه اروپا ژوبین صفاری انتخابات یازدهم زیر سایه بحران هویت رئیس مجلس اعلام کرد برای انتخابات مجلس برنامه دارد ولی برای ریاست ‌جمهوری 1400 برنامه ندارد مروری بر بخت‌های اصلی دریافت جایزه اسکار در شاخص‌ترین بخش‌ها چه کسی آدمک طلایی را به خانه می‌برد؟ راه گریز از تکان‏های احتمالی قیمت‏ها چیست؟ ثبات نسبی بازار در پساگرانی بنزین آخرین تحولات توافق هسته‌ای پس از پیوستن شش کشور اروپایی به اینستکس نجات برجام یک موفقیت مهم دیپلماتیک است فرمانده سپاه محمد رسول‌الله‌(ص) خبر داد شناسایی کشته‌شدگان حوادث اخیر و سرکشی به خانواده آنها سقوط اخلاق در سطل زباله رهبر انقلاب اسلامی: اگر توان مدیریتی ندارید مسئولیت نپذیرید حسام‌الدین آشنا: همه ما باید پاسخگوی کشته‌شدگان بی‌گناه باشیم دستور فوری نوبخت برای معافیت مالیاتی 100 درصدی هنرمندان در سال آینده دبیر ستاد انتخابات کشور: داوطلبان انتخابات مجلس فعالیت تبلیغاتی نداشته باشند سردار جلالی: وزارت اطلاعات، احتمال نفوذ دشمن در سیستم مدیریتی کشور را بررسی کند در جلسه هیئت دولت موادی از لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور تصویب شد