المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند


شبکه تلویزیونی المیادین با پخش گزارشی در این زمینه تصریح کرد: راهپیمایی بزرگ روز دوشنبه در تهران، اعلام حمایت از رهبری و مقابله پیش‌دستانه با برنامه‌ها برای ضربه زدن به ایران در صحنه داخلی بود. فرمانده سپاه پاسداران هم تهدید کرد ایران در صورتی که دشمنانش از خط قرمز عبور کنند، آنها را نابود خواهد کرد. تصاویر راهپیمایی گسترده و بزرگ در حمایت از رهبری در تهران، به مثابه ضربه فنی کردن زودهنگام طرح ایجاد هرج و مرج در ایران بود، زیرا قرار بود این طرح در آستانه انتخابات پارلمانی در این کشور اجرا شود، اما تحرکات لبنان و عراق، واشنگتن را بر آن داشت تا اجرای طرح خود در ایران را تسریع کند. اما راهپیمایی‌های مردمی این طرح را پیش از اجرای عملی آن، ناکام گذاشت.  
العهد لبنان هم در گزارشی با ‌اشاره به اجتماع عظیم تهرانی‌ها در حمایت از اقتدار و امنیت کشور، محکومیت اغتشاشات اخیر و بیان مطالبات معیشتی در میدان انقلاب اسلامی تهران، تصریح کرد : مردم تهران پایتخت ایران میخ دیگری بر تابوت فتنه آمریکایی-صهیونیستی با مشارکت میلیونی در حمایت از انقلاب اسلامی کوبیدند. در حماسه‌ای که مردم تهران آفریدند شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر اغتشاشگران سر داده شد و همچنین لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا عباس(ع) و لبیک یا خامنه‌ای طنین‌انداز شد.
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه هم نوشت: راهپیمایی در حمایت از دولت جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد. در میدان انقلاب تهران راهپیمایی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران و رهبر آن و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا برگزار شد.
خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز در این باره نوشت: جمعی از مردم تهران به دعوت شورای تبلیغات اسلامی برای محکوم کردن حوادث و اعتراضات به افزایش قیمت بنزین و در دفاع از حکومت در میدان انقلاب این شهر تجمع کردند. تجمع‌کنندگان پلاکاردهای مختلفی در دست داشتند که روی آن شعار‌های مختلفی همچون «مسئولان ذوق نکنند به عشق رهبر آمده‌ایم»، «ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم» و «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است» در دست داشتند.


از سوی دیگر رسانه‌های غربی نیز علی‌رغم تلاش برای بایکوت این مراسم بزرگ و شکوهمند باز هم نتوانستند از آن چشم‌پوشی کرده و به ناچار مجبور به انعکاس هرچند ناقص آن شدند.
یونایتد پرس در گزارشی درخصوص این رویداد بزرگ در تهران نوشت: هزاران شهروند ایرانی در تهران، پایتخت ایران حمایت خود از حکومت ایران را پس از چند روز ناآرامی ناشی از گرانی قیمت بنزین نشان دادند. شرکت‌کنندگان در این تجمع شعارهایی را در حمایت از مقامات حکومتی و علیه آمریکا و «اسرائیل» سر دادند. شهروندان ایرانی با تجمع در میدان انقلاب حمایت خود از سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران را نشان دادند.
خبرگزاری فرانسه رویداد مذکور را اینگونه بازتاب داد: هزاران نفر از حامیان حکومت ایران در میدانی در تهران گردهم آمدند تا روزهای آشوب را محکوم کنند. جمهوری اسلامی آشوب‌ها را به دشمنان خارجی نسبت داده است. آن‌‌ها با تکان دادن پرچم ایران و دست‌ نوشته‌‌های مرگ بر آمریکا از تمام جهات به سمت میدان انقلاب تهران راهپیمایی کردند.
فرانس پرس در این‌باره گزارش داد: هزاران تن از حامیان نظام ایران روز دوشنبه در یک میدان در تهران، پایتخت ایران، تجمع کردند تا چند روز آشوبی را محکوم کنند که جمهوری اسلامی دشمنان خارجی‌اش را عامل آن معرفی کرده است. بر اساس این گزارش، این افراد با به اهتزاز در آوردن پرچم ایران و پارچه‌نوشته‌هایی که شعار «مرگ بر آمریکا» بر رویشان نقش بسته بود، از همه مسیر‌ها به سوی میدان انقلاب تهران حرکت کردند.
خبرگزاری رویترز نیز با بازتاب راهپیمایی ایران نوشت: هزاران نفر روز دوشنبه با تجمع در تهران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به تحریک بیشتر اعتراضات ضد دولتی در بیش از یک دهه اخیر در جمهوری اسلامی ایران متهم کردند.
روزنامه دیلی میل انگلیس نیز نوشت: هزاران نفر از هواداران نظام ایران، روز دوشنبه برای محکوم کردن روز‌های «اغتشاش» در یکی از میدان‌های پایتخت تجمع کردند. میدان (انقلاب) به سرعت از افراد پیر و جوان پر شد که اکثر آنها پرچم و یا تصویر رهبر ایران را در دست داشتند.
سایر اخبار این روزنامه
دولتمردان محترم یادتان هست؟! گفتید جز بنزین کالایی گران نمی‌شود هیچ در تئوری پوچ در عمل (یادداشت میهمان) اخبار ویژه عملیات بزرگ علیه امارات انصارالله با 9 موشک و 20 پهپاد بندر «مخا» را کوبید شوک‌درمانی اقتصادی توصیه صندوق بین‌المللی پول است شهدای ما در مسیر اهل بیت(ع) حرکت می‌کنند و همه در یک کاروان هستند اجتماع بزرگ بسیجیان در سنندج المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند معاهده «ان‌پی‌تی» ابزاری برای سلب قدرت دفاع در برابر آمریکا و اسرائیل است خط قرمز ما در مبارزه با فساد اتهام‌زنی و ادعای بی‌سند است تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت بار دیگر انقلاب را از توطئه دشمن نجات داد طرح جامعی را به سران قوا داده بودیم که با مصوبه بنزینی اخیر متفاوت بود دولتمردان محترم یادتان هست؟! گفتید جز بنزین کالایی گران نمی‌شود المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند دولتمردان محترم یادتان هست؟! گفتید جز بنزین کالایی گران نمی‌شود المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند