تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت بار دیگر انقلاب را از توطئه دشمن نجات داد


آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان، حضور مردم در حمایت از رهبری را ناشی از روحیه ولایتمداری دانست و اظهار داشت: این حمایت و تظاهرات در حمایت از رهبری و انقلاب چیز جدیدی نبوده است و 40 سال است که مردم از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده‌اند.
آیت‌الله موسوی اصفهانی افزود: تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت بار دیگر انقلاب را از توطئه دشمن نجات داد.
نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه در مسیر انقلاب فراز و نشیب‌هایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: دریای انقلاب، دریای مواج، پاک و پیشتاز بوده است و اغتشاشگران و رسانه‌های معاند همچون کف روی آبی هستند که زایل می‌شوند؛ اصل دریای خروشان ملت است که باقی می‌ماند. با این هجمه از تبلیغات سوء ضد رهبری و نظام حمایت مردم ستودنی است و ثابت کرده‌اند که پشتیبان ابدی تصمیمات رهبری بوده و خواهند بود.
وی با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین تأکید کرد: نباید این گرانی بر دیگر اجناس تأثیر بگذارد و به مردم فشار مضاعفی وارد شود. باید نظارت جدی بر بازار وجود داشته باشد و با متخلفان برخورد شود.


رفع مشکلات اقتصادی
حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با بیان اینکه مسئولان در زمینه رفع مشکلات اقتصادی نباید تنها به حرف زدن بپردازند، گفت: حرف زدن به تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه باید برای رفع مشکلات اقتصادی قدم‌های جدی برداشته شده و اقدامات عملی صورت بگیرد.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم منتظر مذاکره و برجام نباشند، اظهار کرد: آمریکا، اروپا، فرانسه و کشورهای غربی «گربه‌هایی هستند که قربهًْ الی الله موش نمی‌گیرند»، بلکه همواره به دنبال استعمار و استثمار کشورمان هستند.
به گزارش رسا، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با بیان اینکه ما باید اقتصاد مردم را تقویت کرده و به ملت خود رسیدگی کنیم، گفت: امروز می‌توانیم از طریق تکیه بر توان داخلی مشکلات خود را حل کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
دولتمردان محترم یادتان هست؟! گفتید جز بنزین کالایی گران نمی‌شود هیچ در تئوری پوچ در عمل (یادداشت میهمان) اخبار ویژه عملیات بزرگ علیه امارات انصارالله با 9 موشک و 20 پهپاد بندر «مخا» را کوبید شوک‌درمانی اقتصادی توصیه صندوق بین‌المللی پول است شهدای ما در مسیر اهل بیت(ع) حرکت می‌کنند و همه در یک کاروان هستند اجتماع بزرگ بسیجیان در سنندج المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند معاهده «ان‌پی‌تی» ابزاری برای سلب قدرت دفاع در برابر آمریکا و اسرائیل است خط قرمز ما در مبارزه با فساد اتهام‌زنی و ادعای بی‌سند است تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت بار دیگر انقلاب را از توطئه دشمن نجات داد طرح جامعی را به سران قوا داده بودیم که با مصوبه بنزینی اخیر متفاوت بود دولتمردان محترم یادتان هست؟! گفتید جز بنزین کالایی گران نمی‌شود المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند دولتمردان محترم یادتان هست؟! گفتید جز بنزین کالایی گران نمی‌شود المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند