معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش خبر داد افزایش 225 تا 680 هزار تومانی حقوق معلمان

طرح رتبه بندی معلمان برای 750 هزار فرهنگی مشمول طرح طبقه بندی مشاغل معلمان اجرایی می‌شود.
علی الهیار گفت: همه دبیران، آموزگاران، هنرآموزان، مدیران و معاونان مدارس، مشاوران و مراقبان سلامت در مدارس با حداقل 2 سال سابقه مشمول طرح رتبه بندی خواهند شد.
وی افزود: در این طرح سه صلاحیت عمومی، حرفه‌ای و تخصصی فرهنگیان بررسی می‌شود و فرهنگیان از رتبه‌های 1 تا 5 طبقه بندی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح حق فوق‌العاده شغل و حق شغل فرهنگیان را در احکام حقوقی آن‌ها تغییر خواهد داد گفت: براساس این طرح معلمان همچنین افزایش حقوق 225 تا 680 هزار تومانی خواهند داشت.


آقای الهیار با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود با بررسی اسناد فرهنگیان احکام جدید شغلی آنها از یکم دی صادر شود، گفت: از هر زمانی که احکام صادر شود مبنای محاسبه و دریافت تسهیلات از یکم مهر محاسبه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: به فرهنگیان مشمول طرح رتبه بندی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای داده خواهد شد و این گواهینامه در افزایش امتیازات شغلی، اعزام به خارج از کشور و انتصاب به مشاغل مدیریتی موثر خواهد بود.
سایر اخبار این روزنامه
در نتیجه بهره‌برداری از سکوهای جدید رقم خورد: افزایش 50 میلیون مترمکعبی برداشت گاز از پارس جنوبی حضرت آیت‌الله جوادی آملی: وظیفه اصلی نیروی انتظامی جلوگیری از بروز اغتشاشات است کمک هزینه معیشتی، در ترازوی راستی‌آزمائی داستان گرانی و دیوار همیشه کوتاه مردم نمایندگان مجلس تاکید کردند: افزایش قیمت بنزین مشکلاتی را ایجاد کرده است اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور برگزار شد موافقت رئیس‌جمهور با استعفای حجتی و انتصاب عباس کشاورز به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی کرزی: انتخابات افغانستان در دست خارجی‌هاست تونی بلر: انگلیس در آشوب است معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش خبر داد افزایش 225 تا 680 هزار تومانی حقوق معلمان در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ نظام رتبه بندی معلمان تصویب شد معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش خبر داد افزایش 225 تا 680 هزار تومانی حقوق معلمان مجلس ترحیم آیت‌الله میرمحمدی فردا در مسجد نور تهران برگزار می‌شود پیام تسلیت دکتر روحانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی