با حضور فرماندهان سپاه و بسیج؛ همایش بسیج زنان، چهاردهه عزت برگزار شد

همایش بسیج زنان، چهاردهه عزت روز گذشته با حضور بانوان بسیجی و برخی از مسئولان سپاه و بسیج در تالار وزارت کشور برگزار شد.
جانشین فرمانده کل سپاه در این همایش گفت: رشد جمعیت کشور روند منفی را طی می‌کند که این موضوع می‌تواند تبعات منفی هم داشته باشد. بسیج جامعه زنان در این حوزه باید پیش‌قراول باشد.
سردار دریادار علی فدوی افزود: مسلماً دستور امام راحل برای تشکیل بسیج اثر وضعی در انجام تکالیف ما دارد و باید حواسمان باشد در مجموعه‌ای خدمت می‌کنیم که فرمان تشکیل آن از زبان امام(ره) صادر شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: همین توطئه چند روز گذشته، اخبار و اطلاعات کامل در اختیار داریم، توطئه خیلی بزرگی بود، اما در 48 ساعت جمع شد و دنیا نمیتواند تصور کند که چگونه این توطئه در این مدت کوتاه جمع شد.


وی تاکید کرد: بعضی موارد به‌گونه‌ای است که دشمن برای اقدام علیه ما از جامعه زنان استفاده می‌کند، در طرف مقابل نیز برخی اقدامات ما به‌گونه‌ای است که برای اثرگذاری بیشتر، خانم‌ها باید سرمنشا و سرآغاز تحولات باشند.
سردار فدوی با اشاره به موضوع حجاب گفت: امروز در عرصه جنگ نرم و نبرد فرهنگی تمام خبیث‌های عالم علیه ارزش‌های اسلامی متحد شده‌اند و بانوان نقشی تعیین‌کننده‌ در این نبرد و به‌خصوص در حوزه عفاف و حجاب دارند.
جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: مشکلات اقتصادی امروز در شان ما نیست. از همان ابتدای انقلاب موضوع جلوگیری از خام‌فروشی نفت مطرح بود، اما امروز پس از چهل سال کماکان مشغول خام‌فروشی نفت هستیم.
وی با بیان اینکه بسیج تاکنون 500 عنوان مشاغل خانوادگی شناسایی کرده است، خاطرنشان کرد: در صورت فعال شدن این عناوین شغلی، بخش مهمی از معضل بیکاری و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن برطرف می‌شود.
سردار فدوی در ادامه با اشاره به موضوع جمعیت در کشور، گفت: رشد جمعیت کشور روند منفی را طی می‌کند که این موضوع می‌تواند تبعات منفی هم داشته باشد. بسیج جامعه زنان در این حوزه باید پیش‌قراول باشد.
در پایان این مراسم از برخی از بانوان بسیجی تجلیل به عمل آمد.