تشییع پیکر 3 تن از شهدای مدافع نظم و امنیت در شهرهای شهریار، ملارد و شوش

بخش خبری: مراسم تشییع پیکر 3 تن از شهیدان امنیت دیروز در شهرهای شهریار، ملارد و شوش با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهید امنیت «مرتضی ابراهیمی» از اعضای گردان امام حسین ملارد صبح دیروز با حضور شکوهمند مردم در شهریار برگزار شد. در این مراسم که با حضور حداکثری مردم، مسئولین و عاشقان، شیفتگان و خانواده دلسوخته این شهید برگزار شد، مردم انزجار خود را از اغتشاشگران و آشوب‌های اخیر نشان دادند و شهادت این شهید امنیت را بسیار مظلومانه توصیف کردند. در این مراسم که علی شمخانی دبیر عالی شورای امنیت ملی، نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهریار نیز حضور داشتند پیکر شهید ابراهیمی پس از تشییع از ابتدای خیابان ولی عصر مقابل مسجد قائم شهریار، در امام زاده اسماعیل شهریار به خاک سپرده شد.
مردم شهیدپرور ملارد در غرب تهران نیز صبح دیروز پیکر پاک شهید «مصطفی رضایی» را از میدان گلها به سمت بلوار الغدیر تشییع کردند. پیکر این شهید پس از تشییع در ملارد برای تدفین به زادگاهش در استان گیلان منتقل شد.
پیکر مطهر سروان «رضا صیادی» شهید مدافع نظم و امنیت در شهرستان شوش هم دیروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهر تشییع شد. سروان شهید صیادی شهید حافظ نظم و امنیت روز دوشنبه در جریان تیراندازی عوامل اغتشاشگر و شرور در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
امام جمعه شوش در مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت با اشاره به سجایای اخلاقی شهید صیادی اظهار داشت: این شهید بزرگوار انسانی آگاه، بصیر و غیرتمند بود و در راه وطن و ناموس از جان خود گذشت. پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع از مقابل حرم مطهر حضرت دانیال نبی(ه) در جوار مرقدمطهر جابرانصاری در دزفول به خاک سپرده شد. فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و جمع کثیری از مردم و مسئولان استان خوزستان در این مراسم حضور داشتند.
سایر اخبار این روزنامه
حجتی: سوخت کشاورزان طبق سهمیه در اختیارشان قرار می‌گیرد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دشمن را در همه عرصه‌ها عقب زدیم؛ در جنگ اقتصادی نیز عقب خواهیم زد رئیس جمهور مردم نمی گذارند آب به آسیاب دشمن ریخته شود وزیر ارتباطات: اینترنت بین الملل بزودی وصل خواهد شد گسترش اعلام انزجار مردم از اغتشاشگران پرداخت کمک حمایت معیشتی دولت به مشمولان تا پایان روز شنبه سفیر سوئیس در ایران به وزارت خارجه احضار شد تشییع پیکر 3 تن از شهدای مدافع نظم و امنیت در شهرهای شهریار، ملارد و شوش ادامه اعلام انزجار مردم ایران از آشوبگران و محکومیت اغتشاشات ایندیپندنت در گزارشی نوشت: آمریکا در اعلام حمایت از مردم ایران صادق نیست مطالبات مردم و بهره‌برداری دشمن در جلسه هیات دولت انجام شد؛ گزارش سه وزیر به هیات دولت درباره تنظیم بازار، آشوب‌های اخیر و شناسایی مشمولان طرح کمک معیشتی توضیح یک عضو شورای امنیت کشور درباره زمان برقراری اینترنت وزیر آموزش و پرورش: 120 لیتر بنزین ماهیانه برای سرویس مدارس در نظر گرفته شد تحلیل سیاسی هفته