گسترش اعلام انزجار مردم از اغتشاشگران

مردم انقلابی ایران اسلامی دیروز هم با برپایی راهپیمایی در شهر‌های مختلف، ضمن اعلام انزجار از آشوبگران و اغتشاشگران، صف خود را از آنان جدا کردند.
هموطنان در برخی استان‌های کشور طی چند روز اخیر به صحنه آمدند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگری‌هایی که طی چند روز گذشته توسط تعداد معدودی اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همچنان پای آرمانهای خود ایستاده‌اند.
مردم استان‌های مرکزی،همدان، لرستان، گیلان، اردبیل، مازندران و ایلام دیروز به میدان آمدند تا پاسخ آشوبگری‌های اخیر را بدهند.
مردم استان مرکزی با شرکت در راهپیمایی "میثاق با ولایت،حمایت از امنیت و اقتدار" حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.


مردم انقلابی نوشهر در استان مازندران هم با راهپیمایی در خیابان‌ها، انزجار خود از آشوب طلبان را به رخ کشیدند.
مردم متدین خرم آباد هم در اقدامی خودجوش با برپایی راهپیمایی با اعلان حمایت از اقتدار و امنیت نظام اسلامی،اقدامات اشرار و اغتشاش گران را محکوم کردند.
راهپیمایی خودجوش و مردمی در حمایت و حراست از حریم امنیت و اقتدار ملی و محکومیت اقدامات آشوبگرانه اخیر در اردبیل هم برگزار شد.در این راهپیمایی مردم انقلابی،اقدامات اخیر آشوب گران را در آتش زدن بانکها، اتوبوسها، منازل و خودرو‌های مردم و اماکن عمومی محکوم کردند.
این راهپیمایی در شهر‌های مشگین شهر، پارس آباد، بیله سوار، گرمی، خلخال، گیوی، نمین، نیر، سرعین، اصلاندوز و همچنین بخش‌های استان برگزار و شرکت کنندگان اقدامات اخیر اغتشاش گران را محکوم کردند.
مردم دزفول هم در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند.
گرگانی‌ها هم در حمایت از نظام اسلامی و محکومیت اغتشاشات اخیر تجمع کردند.شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعار‌هایی بر لزوم حمایت و حفاظت از انقلاب اسلامی تاکید کردند.
مردم انقلابی شهرهای شاهین شهر و شهرضا هم با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از رهبری، انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.
مردم دارالمومنین همدان هم در حمایت از منویات رهبرمعظم انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی و در محکومیت آشوبگران راهپیمایی کردند.
در جیرفت استان کرمان هم مردم انقلابی این شهر در حمایت از اقتدار و امنیت کشور راهپیمایی کردند.شرکت کنندگان در این راهپیمایی در شعار‌های خود حرکت اشرار، مخلان امنیت و اغتشاشگران را در سوء استفاده از اعتراض منطقی و آرام مردم برخی شهر‌های کشور محکوم کردند.مردم بم نیز در حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اقتدار و امنیت کشور راهپیمایی کردند.
تجمع خودجوش ومردمی در اعلام برائت از اغتشاشات اخیردر ایلام هم برگزارشد.
دراین راهپیمایی خودجوش مردم با سردادن شعار‌هایی "هیهات من ذله"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ برآشوبگر"اقدامات اخیرو ساختارشکنانه را به شدت محکوم وحمایت خودرا از امنیت واقتدار کشور اعلام کردند.
مردم شهرستان کلات در استان خراسان رضوی هم در یک راهپیمایی انزجار خود را از اقدامات اشوبگران اغتشاشات اخیر اعلام کردند.
مردم انقلابی گیلان هم در حمایت از نظام اسلامی و محکومیت اغتشاشات اخیر در برخی شهر‌ها راهپیمایی کردند.
این راهپیمایی بزرگ در رشت در میدان شهدای ذهاب این شهر برگزار شد.مردم انقلابی در این راهپیمایی شعار‌های مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آشوب گر، صدای ملت - مرگ بر آمریکا دادند.
برگزاری راهپیمایی مردم استان تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر
همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برپایی راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در مناطق مختلف استان تهران خبر داد.
حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در جمع خبرنگاران گفت: مردم استان تهران به منظور محکوم کردن اغتشاشات اخیر و حمایت از رهبر معظم انقلاب، در مناطق مختلف استان، امروز و فردا اقدام به برپایی راهپیمایی می‌کند تا بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کنند.
سایر اخبار این روزنامه
حجتی: سوخت کشاورزان طبق سهمیه در اختیارشان قرار می‌گیرد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دشمن را در همه عرصه‌ها عقب زدیم؛ در جنگ اقتصادی نیز عقب خواهیم زد رئیس جمهور مردم نمی گذارند آب به آسیاب دشمن ریخته شود وزیر ارتباطات: اینترنت بین الملل بزودی وصل خواهد شد گسترش اعلام انزجار مردم از اغتشاشگران پرداخت کمک حمایت معیشتی دولت به مشمولان تا پایان روز شنبه سفیر سوئیس در ایران به وزارت خارجه احضار شد تشییع پیکر 3 تن از شهدای مدافع نظم و امنیت در شهرهای شهریار، ملارد و شوش ادامه اعلام انزجار مردم ایران از آشوبگران و محکومیت اغتشاشات ایندیپندنت در گزارشی نوشت: آمریکا در اعلام حمایت از مردم ایران صادق نیست مطالبات مردم و بهره‌برداری دشمن در جلسه هیات دولت انجام شد؛ گزارش سه وزیر به هیات دولت درباره تنظیم بازار، آشوب‌های اخیر و شناسایی مشمولان طرح کمک معیشتی توضیح یک عضو شورای امنیت کشور درباره زمان برقراری اینترنت وزیر آموزش و پرورش: 120 لیتر بنزین ماهیانه برای سرویس مدارس در نظر گرفته شد تحلیل سیاسی هفته