حجتی: سوخت کشاورزان طبق سهمیه در اختیارشان قرار می‌گیرد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی طبق سهمیه تخصیص و در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد و تامین میزان و سهمیه سوخت بخش کشاورزی در دستور کار سنواتی این وزارتخانه قرار دارد.
محمود حجتی در جمع خبرنگاران درباره فصل سرما و سهمیه بندی سوخت برای بخش کشاورزی افزود: اکنون این موضوع در دست پیگیری است و براساس تصمیم‌گیری ستاد مربوطه، سهمیه‌های سوخت روشن است.
وی تصریح کرد: وزارت نفت اعلام آمادگی کرده و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور در مناطق مختلف کشور سهمیه‌ها را دریافت و به کشاورزان تحویل می‌دهند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز بخش کشاورزی در عرصه گلخانه‌ها بیشترین سوخت و انرژی در فصل سرما استفاده می‌شود و سالیانه بحث جایگزینی سوخت از گازوئیل به گاز در بخش کشاورزی گسترش می‌یابد.
حجتی افزود: اکنون گلخانه‌ها از سوخت گاز استفاده می‌کنند و بقیه بخش‌ها نیز به شکل مشخص سهم سوختشان در اختیارشان قرار می‌گیرد.
سایر اخبار این روزنامه
حجتی: سوخت کشاورزان طبق سهمیه در اختیارشان قرار می‌گیرد رهبر انقلاب اسلامی در دیدار تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دشمن را در همه عرصه‌ها عقب زدیم؛ در جنگ اقتصادی نیز عقب خواهیم زد رئیس جمهور مردم نمی گذارند آب به آسیاب دشمن ریخته شود وزیر ارتباطات: اینترنت بین الملل بزودی وصل خواهد شد گسترش اعلام انزجار مردم از اغتشاشگران پرداخت کمک حمایت معیشتی دولت به مشمولان تا پایان روز شنبه سفیر سوئیس در ایران به وزارت خارجه احضار شد تشییع پیکر 3 تن از شهدای مدافع نظم و امنیت در شهرهای شهریار، ملارد و شوش ادامه اعلام انزجار مردم ایران از آشوبگران و محکومیت اغتشاشات ایندیپندنت در گزارشی نوشت: آمریکا در اعلام حمایت از مردم ایران صادق نیست مطالبات مردم و بهره‌برداری دشمن در جلسه هیات دولت انجام شد؛ گزارش سه وزیر به هیات دولت درباره تنظیم بازار، آشوب‌های اخیر و شناسایی مشمولان طرح کمک معیشتی توضیح یک عضو شورای امنیت کشور درباره زمان برقراری اینترنت وزیر آموزش و پرورش: 120 لیتر بنزین ماهیانه برای سرویس مدارس در نظر گرفته شد تحلیل سیاسی هفته