ماجرای نجات کودک 3 ساله از چنگ گرگ درنده

 حمله گرگ به روستاهای شهرستان خدابنده در استان زنجان به قصه تکراری تبدیل شده است که بیشتر قربانیان آن کودکان بی دفاع هستند.
به گزارش ایرنا، عصر جمعه گذشته دختربچه سه ساله در روستای زرند شهرستان خدابنده مورد هجوم یک قلاده گرگ قرار گرفت و از ناحیه سر، صورت و شکم مجروح شد.
هرچند این گرگ گرسنه، کودک سه ساله را به عنوان طعمه، شکار کرده و حدود یک کیلومتر نیز با خود برده بود اما تلاش اعضای خانواده باعث شد تا گرگ او را بر زمین گذاشته و پا به فرار بگذارد.
مادر کودک 3 ساله حادثه دیده گفت: گرگ مهاجم پس از ورود به باغچه منزل در یک لحظه کودکم را از دست خواهر 12 ساله و پدربزرگش کشید و رفت اما با تلاش اعضای خانواده و اهالی روستا نجات پیدا کرد.


وی افزود: درحال حاضر فرزندم در بخش مراقبت های ویژه کودکان بستری است و امیدوارم با تلاش پزشکان هرچه زودتر بهبود یابد.
پدر این کودک نیز گفت: در داخل منزل بودیم که با فریادهای بلند دختر 12 ساله ام بیرون آمدیم و وقتی خبر را شنیدیم بی درنگ و پیاده درپی گرگ مهاجم که هنوز فاصله زیادی با ما نداشت و کودکم (فاطمه) را زنده با خود می برد دویدیم.
امیرعلی کرمی افزود: خودم، اعضای خانواده و اهالی روستا حدود 2 کیلومتر این گرگ را تعقیب کردیم و این حیوان درنده چون صدای داد و فریاد اهالی روستا و شلیک تیر را شنید به خاطر ترس از جان، کودک را در پای کوه رها کرد و از محل دور شد. این درحالی است که 'محمد' پسر بچه روستایی 1.5 ساله نیز 29 فروردین امسال در یکی از کوچه های روستای زواجر از توابع خدابنده مورد هجوم یک قلاده گرگ قرار گرفت که با کمک اهالی روستا از چنگال گرگ جان سالم به در برد و به دلیل زخمی شدن از نواحی مختلف بدن به منظور درمان به بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان و سپس به بیمارستان آیت ا... موسوی زنجان منتقل شد و تاکنون نیز در این بیمارستان بستری است.
سایر اخبار این روزنامه
وزیـر کشور: پدیده تقریبا دیگر هیچ مشکلی ندارد وزیـر کشور: پدیده تقریبا دیگر هیچ مشکلی ندارد منشا و خلیل زاده با پرسپولیس داخلی بستند منشا و خلیل زاده با پرسپولیس داخلی بستند همچنان زیر آوار مشکلات همچنان زیر آوار مشکلات آرامش نسبی در سوریه آرامش نسبی در سوریه سیف: دستورالعمل بخشش جرایم و سود تسهیلات زیر 25 میلیون به زودی ابلاغ می شود سیف: دستورالعمل بخشش جرایم و سود تسهیلات زیر 25 میلیون به زودی ابلاغ می شود هدف ترامپ از سفر به عربستان واسرائیل هدف ترامپ از سفر به عربستان واسرائیل محاسبه پس از مناظره محاسبه پس از مناظره نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران آغاز به کار کرد نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران آغاز به کار کرد متوسط سن در کابینه آینده باید ۴۵ سال باشد متوسط سن در کابینه آینده باید ۴۵ سال باشد واکنش اصلا ح طلبان و اصولگرایان به پیشنهاد اعلام اموال نامزدها واکنش اصلا ح طلبان و اصولگرایان به پیشنهاد اعلام اموال نامزدها بیکارم؛ سوپرمارکت بزنم!؟ بیکارم؛ سوپرمارکت بزنم!؟ ماجرای نجات کودک 3 ساله از چنگ گرگ درنده ماجرای نجات کودک 3 ساله از چنگ گرگ درنده افزایش ماهانه 10 هزار ازدواج افزایش ماهانه 10 هزار ازدواج